De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-05-2007, 07:31
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Er is in de 'hitte van de strijd' inderdaad een fout geslopen in de verslaggeving. Het is Hallyday die aan de basis ligt van het ongeval en niet Schroyen. Ook van mijnentwege excuses voor deze naamsverwisseling.

Bij het zien van de TV beelden is inderdaad gebleken dat niet Schroyen, maar wel Hallyday de linkse wagen was. Ik was ervan overtuigd dat de linkse wagen werd gekatapulteerd. Dit blijkt dus niet zo te zijn en werd verkeerdelijk door mij gemeld in mijn persbericht.(Voor het bericht de wereld werd ingestuurd heb ik de veiligheidsbeelden van het circuit zelf bekeken , maar hierop was dit niet te zien) Ik kan je verzekeren dat het op dat moment allemaal zeer snel gaat. Diegenen die het ongeval ter plaatse zagen gebeuren, meldden mij dus direkt na het ongeval (terwijl we nog bij de 'wrakken stonden' ) de verkeerde naam en gaven mij ook de versie die ikzelf voor zekerheid hield. De beelden klaren dit inderdaad uit en geven aan dat ik het op dit gedeelte van mijn berichtgeving mis had. Waarvoor mijn excuses.

Bart Van den Broeck
Old 17-05-2007, 20:15
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Voor nog meer TV-beelden

Race 1

http://www.hibn.tv/content/article.php?id_article=1789

Race 2

http://www.hibn.tv/content/article.php?id_article=1790
Reply With Quote
Old 19-05-2007, 16:17
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Als ik die commentaar op die beelden hoor dan is het alsof zij gewoon aan het racen waren en Bart in de Alfa eigenlijk in de weg reed. Ja, wat deed jij daar nu? LOL. Misschien had jij daar op dat ogenblik ook een race en dachten die 2 dat ze alleen waren op de duitse autosnelweg.

Ook dacht ik te horen dat hij inhaalde buiten de racelijn maar wel binnen de 2 witte lijnen van de track. Ja, toen had hij de beelden nog ni gezien zeker...

Racen houdt nog altijd in, inhalen van tragere deelnemers. It is part of.

Last edited by S. Claeys; 19-05-2007 at 16:25.
Reply With Quote
Old 19-05-2007, 22:37
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Autosport.be View Post
Het is trouwens compleet onverantwoord om de silhoutte-klassen samen te laten rijden met de "kleine" toerismewagens. Het is wachten op de volgende grote crash. Hopelijk zit ik er dan niet tussen...
Het verschil tussen de verschillende klassen is inderdaad erg groot, zie de rondetijden van de race, hiervoor is het voor veel rijders erg frusterend om te racen.
Als ik zie hoeveel rijders voor me zitten te wijzen van 'rechts inhalen' of 'links inhalen' dan ben je zeker niet geconcentreerd met je race bezig.
Het is verbazend om te zien dat er alleen al hierdoor eigenlijk (gelukkig) niet meer ongevallen gebeuren.
Dit geldt voor alle circuits, in Francorchamps zijn er dan wel meer rechte stukken, maar er zijn natuurlijk overal wel bochten waar je maar 1 ideale lijn hebt, gaat de langzame of de snelle van zijn lijn dan komt hij op het vuil en moet van het gas af om niet van de baan te geraken, eenmaal vuile banden duurt het wel even voordat ze weer volle grip hebben.
De wagen waar je dan op dat moment mee aan het strijden bent kan hiervan optimaal profiteren en passeren.
Hierdoor is er veel stuivertje wisselen............zolang het goed gaat !!!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules