De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-08-2004, 23:07
fiagt's Avatar
fiagt fiagt is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Ottooke
Ik ben dat gedoe hier beu. Om het forum overzichtelijk te houden doen de admins en mods hun best om een aantal regels op te stellen die de duidelijkheid waarborgen. Sommige personen vinden toch dat zij geen gehoor moeten geven aan die regels en doen dan maar hun eigen zin. Op die manier wordt het forum een totale chaos.
Hier staat duidelijk geschreven dat er voor foto-threads een uniforme benaming dient gebruikt te worden om het opzoeken te vergemakkelijken.
Ook staat er duidelijk geschreven dat er enkele teasers geplaatst moeten worden.
Verder is er reeds aangehaald dat enkel tekstuele posts, zonder foto's, geplaatst moeten worden bij Site-updates.
Als je niet akkoord kan gaan met die regels ben je natuurlijk vrij om het forum te verlaten. Maar doe dat dan zonder al dat kinderachtig gedoe en toon wat meer respect voor de vrijwillige inzet van de medewerkers.
Idd, dat sommige mensen een leuk forum zo slecht maken.
Er zijn duidelijke regels opgesteld die allemaal te lezen in Aankondigingen , als je dat niet doet, dan moet daar kitiek worden opgegeven, zo hoort het nu eenmaal. En natuurlijk, als je dit niet wilt, post dan geen foto's.
Old 03-08-2004, 01:12
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

Heeft iemand een detailfoto van de voorkant van de freisinger porsche, ik meen op de tv reportage slechts 1 darm gezien te hebben bij het tanken ( waar er normaal op een rsr een voor te cullen en een om te ontluchten is. Ik vroeg me af of iemand een foto heeft waar de vulflens op te zien is

Alvast bedankt
Reply With Quote
Old 03-08-2004, 01:50
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by FLAT6
Heeft iemand een detailfoto van de voorkant van de freisinger porsche, ik meen op de tv reportage slechts 1 darm gezien te hebben bij het tanken ( waar er normaal op een rsr een voor te cullen en een om te ontluchten is. Ik vroeg me af of iemand een foto heeft waar de vulflens op te zien is

Alvast bedankt
deze heb ik gevonden op planetlemans.com (de site van vandijk)

slechts 1 opening dus
Old 03-08-2004, 02:08
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Ottooke
Ik ben dat gedoe hier beu. Om het forum overzichtelijk te houden doen de admins en mods hun best om een aantal regels op te stellen die de duidelijkheid waarborgen. Sommige personen vinden toch dat zij geen gehoor moeten geven aan die regels en doen dan maar hun eigen zin.
Even iets rechtzetten:

1) Ik zal de laatste zijn om regels bewust te overtreden, en diegene die mij kennen weten dat.
Maar de fotoalbum in mijn site laat plaatsen van teasers niet toe. Elke poging leverd een mooi rood kruisje op.
2) Voor het plaatsen van de gewraakte post had ik gekozen voor “24h Spa-Francorchamps race” juist omdat ik jullie regels WOU respecteren !!
Diegene die het achteraf verplaatse naar “*** Fia GT Proximus 24 Hours of Spa 2004 : de foto's *** had evengoed alles kunnen verplaatsen naar "Site-Update’s" zoals jij zelf voorstelde. Maar deze administrator (vermoed ik) begaat hier DE FOUT.
HIJ plaats het stukje in een thread waar specifieke voorwaarde aan verbonden zijn, niet ik.
Bijna iedere thread die ik heb opgestart word binnen de korste keren precies een threat.
3) En nogmaals bedankt Huudo voor de veeg uit de pan met de volgende zin “ik ben maar een simpele ziel die foto's trekt en niet de pretentie heeft van te zeggen dat hij fotografeert”
Reply With Quote
Old 03-08-2004, 02:32
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

komaan mannen

gelieve niet té lichtgevoelig te doen
laten we het houden op 'als je geen foto's kan posten, zeg het dan even dat er een technisch probleem is' en als je wel foto's als teasers kan posten dan doe je het gewoon. De regels moeten gerespecteerd worden en ik zou het leuker vinden om de mensen er één keer per thread op te wijzen en wanneer dat gebeurt is dan moet je het via pm doen en dan weten ze het ook, maar nu is deze foto thread een beetje om zeep geholpen door een discussie

ok, rrubinio deed het blijkbaar fout, maar nu weten we ook waarom, als je een eigen webspace hebt voor foto's dan zal het allemaal wel gaan, maar wanneer je via een bepaalde foto-upload-site gaat, kan het inderdaad zoals rrubinio aangaf wel fout gaan, dus geef mensen het voordeel van de twijfel, nu weten we waarom het niet gaat

maar laat ons vooral terugkeren naar de topic, en iedereen die hier zal posten weet het ondertussen wel: gelieve een aantal teasers te plaatsen, een stuk of 4 en als het niet gaat, vermeldt het daar dan bij

voila, keep it simple
Old 03-08-2004, 08:46
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Rrubinio
Even iets rechtzetten:

1) Ik zal de laatste zijn om regels bewust te overtreden, en diegene die mij kennen weten dat.
Maar de fotoalbum in mijn site laat plaatsen van teasers niet toe. Elke poging leverd een mooi rood kruisje op.
2) Voor het plaatsen van de gewraakte post had ik gekozen voor “24h Spa-Francorchamps race” juist omdat ik jullie regels WOU respecteren !!
Diegene die het achteraf verplaatse naar “*** Fia GT Proximus 24 Hours of Spa 2004 : de foto's *** had evengoed alles kunnen verplaatsen naar "Site-Update’s" zoals jij zelf voorstelde. Maar deze administrator (vermoed ik) begaat hier DE FOUT.
HIJ plaats het stukje in een thread waar specifieke voorwaarde aan verbonden zijn, niet ik.
Bijna iedere thread die ik heb opgestart word binnen de korste keren precies een threat.
3) En nogmaals bedankt Huudo voor de veeg uit de pan met de volgende zin “ik ben maar een simpele ziel die foto's trekt en niet de pretentie heeft van te zeggen dat hij fotografeert”
Had gedacht om via pm te reageren, maar die optie heb je blijkbaar niet geactiveerd. En alhoewel dik tegen mijn zin, dan maar on-line.

1) Dat kan goed zijn, maar ik ken u niet. Hoeft ook niet, ik kan geen 600+ mensen persoonlijk kennen. Vergeef me dus als ik u niet ken. Zoals door andere forumgebruikers reeds aangegeven, als posten volgende de regels niet kan, dan niet. (reden zie puntje 2).
2) De mod in kwestie had het misschien naar de verkeerde thread verplaatst, maar als ik 'em gezien had in de 24hrs race thread, was er net hetzelfde gebeurd. Je hebt zelf een eigen thread opgestart in "site updates" waar dit soort van '50 foto's online' zinnetjes, zonder echte waarde voor die specifieke thread, in thuishoren. En dat weet je maar al te goed. Niet de onschuld zelve komen uithangen hier, daar ben ik net iets te oud en ervaren voor.
3) Toch raar dat precies jij je daardoor aangesproken voelt. Ik bedoelde er helemaal niets mee. Als amateurfotograaf- en niet alleen van automobielen - vind ik dat er een groot onderscheid bestaat tussen foto's trekken en fotograferen. Ik pretendeer helemaal geen fotograaf te zijn, terwijl er maar al te vaak mensen - en niet alleen hier op het forum, maar in het algemeen - dat wel doen. Nederigheid siert de mens. En zelfrelativering is een zeer mooie deugd. Dingen die ik wel kan apprecieren in het leven.

4) Toch raar voor iemand die een welgemeende 'daag' met zeer lange "a" komt posten om dan enkele uren later alweer te verschijnen....

5) En nu zeg ik er verder niets meer over. 't heeft al lang genoeg geduurd.
Reply With Quote
Old 03-08-2004, 12:19
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

users.skynet.be/kbo-torfs is zonet geupdate met een 50tal foto's van de Proximus 24u Spa.

voorlopig staan enkel de foto's online van "Pit en grid (girls)" en "Podium", de groote lading foto's van de race zelf zal de komende dagen online komen

De grid foto's zijn écht wel de moeite! Met de hooge temperaturen was er heel wat lekkers te bewonderen op de grid!

(Wegens externe link problemen of een te zwaar ingestelde firewall > hoe je het noemen wilt, zullen deze theasers mogelijk niet te bekijken zijn. De oplossing voor dit "probleem" is zeer simpel, klik gewoon HIER.)
Old 03-08-2004, 14:14
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Rasse
En dan heb ik een vraagje aan al die fotografen, is , ik weet het: is er iemand bij die tijdens de 24h00 Zolder een oogje door de camera wil houden op onze Seat?
Ha, de vreemde eend in de bijt. Mooie wagen trouwens en Ward doet er een goede job mee. De wagen is misschien niet zo snel maar wel betrouwbaar blijkbaar. Ik vind het prachtig dat jullie een kans gewaagd hebben. Puik werk.

Ik kom ook naar de 24H van Zolder en hopelijk zien we weer een mooie show.

Doe Ward maar eens de groeten, van me.

-------
Steve Claeys

Reply With Quote
Old 03-08-2004, 15:23
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Mooie foto's Mr. Dallara, en aan die meisjes van het SRT team, heb je er aan geroken ? Het is immers Ambi Pur.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 03-08-2004, 21:08
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

die vooral van Vertigo

http://www.renaudkuppens.be/gallery/24hspa04

mooie foto's van vele collega paddockers
Reply With Quote
Old 03-08-2004, 23:13
vandijk vandijk is offline
De Paddock Rookie

Sorry voor de eerste post. Normaal deed ik 't ook zo en hoorde ik er niks van. Is de regel nieuw?

Anyway, de teasers dan maar?

De rest weten jullie wel te vinden...
Old 04-08-2004, 08:49
oliviers oliviers is offline
De Paddock Rookie

U zullen mijn fotos op mijn site vinden.
Sorry voor mijn slecht nederlands, ik ben franstalig.

Old 04-08-2004, 08:51
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Je doet de moeite om nederlands te praten en schrijven, dus dat is al heel veel waard.

Reply With Quote
Old 04-08-2004, 10:07
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Welkom op het forum oliviers!

Mooie foto's
Reply With Quote
Old 05-08-2004, 22:30
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

vraagje: heeft er iemand een foto in wallpaper-formaat van de 3 freisinger-porsches die in formatie rijden, de laatste ronde(n)? en dan (als het kan) zonder copy-right tekst op, dat staat niet zo mooi op een desktop-achtergrond...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules