De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 5 votes, 5.00 average.
Old 27-10-2005, 12:54
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

De vertaling is vrij letterlijk maar uit de originele Italiaanse tekst kun je idd. e.e.a. afleiden . Het blijft een speculatie natuurlijk maar er zit wel logica in . 159 is nog niks gestart kwa ontwikkeling en je hebt niet op 'n paar maanden plots een auto competitief ontwikkeld . 147 blijft volgens mij een mogelijk tussenstation temeer daar men deze extra wil gaan marketen tov de VW Golf en sportief succes daar een extra troef zou zijn, 2007 zou de 149 dan de rol kunnen overnemen . Fiat CEO heeft juist gemeld dat Alfa nu binnen het concern prioriteit heeft hopelijk is dat ook voor competitie zo . Een sabatjaar is ook mogelijk zo zouden ze BMW veel glans ontnemen als die het niet tegen de gezworen vijand moeten opnemen, maar 't gevaar bestaat idd. dat ze dan 2007 ook aan de kant blijven en 2008 weer...
De 156 heeft commercieel geen nut meer en met een 159 die nog volledig te ontwikkelen is het opnemen tegen de BMW 3 die al klaar is is gegarandeerd het onderspit delven . De 156 werd samen met 2 competitieversies (groep N en Superturismo) voorgesteld destijds...
Reply With Quote
Old 28-10-2005, 13:55
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Het lijkt officieel, althans volgens autosport.com
Quote:
Alfa Romeo to leave WTCC
October 28th 2005, 11:26 GMT

Alfa Romeo has decided to turn its back on the World Touring Car Championship, according to a report in this week's Autosport magazine.
Reply With Quote
Old 28-10-2005, 14:45
De Paddock Enthousiast

Meer details uit het Autosport artikel staan op pitstop.tv

Dat wordt een walk over voor BMW. De FIA kan natuurlijk weer creatief uit de hoek komen aangezien BMW de enige achtertrekker is en dus wat extra benadeeld kan worden met extra ballast, ...
Reply With Quote
Old 28-10-2005, 20:19
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Jammer. Alfa hoort toch eigenlijk in het ETCC/WTCC.

Ik hoop dat SEAT de rol van Alfa over kan nemen.
Reply With Quote
Old 28-10-2005, 20:47
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Ik vrees idd. dat het prijs is alleen snap ik niet dat ze bij Alfa Roméo de eer aan zichzelf houden . Eerlijk gezegd vind ik er zonder Alfa niks meer aan en ik denk niet dat ze er bij BMW en Seat blij mee zullen zijn als ze Alfa niet kunnen verslaan is er 'n pak minder glans aan .
Reply With Quote
Old 28-10-2005, 21:35
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by FIRE
Jammer. Alfa hoort toch eigenlijk in het ETCC/WTCC.

Ik hoop dat SEAT de rol van Alfa over kan nemen.
en chevy de rol van seat..
Reply With Quote
Old 29-10-2005, 18:22
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Niet schrikken als Alfa in 2006 plots niet meer mee doet ; 159 ontwikkelen is te duur, 147 kan vanalles uit 156 worden overgeënt maar de 147 is 2007 fin de carrière . Ze zouden wel eens het wtcc-programma kunnen schrappen uit financiele overwegingen en alzo BMW een pak glans ontnemen omdat ze de gezworen vijand niet hebben hoeven verslaan...
159 straatversie lancering in de showrooms is weeral uitgesteld vandaag en aan een raceversie is geeneens begonnen...
Ik vond het leuk dat ik met Couto als 5e Alfa in Macau gelijk heb gekregen... Dat het er meer en meer op begint te lijken dat ik met bovenvermelde tekst gelijk heb vind ik niet zo aangenaam...
Alle respect voor Seat, maar de rol van BMW-challenger overnemen lukt misschien, de traditie van Alfa hebben ze niet in Toerwagens... Ik zou ook dezelfde mening toegedaan zijn moest Seat of wie dan ook de challenger van Alfa worden ipv BMW . Toerwagenraces zonder Alfa of BMW missen een nostagische aantrekkingspool .
Ik heb nog een sprankeltje hoop dat we er allemaal naast zitten en ik haat het moest blijken dat ik't 13-9 bij 't rechte eind had .
Reply With Quote
Old 29-10-2005, 19:14
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

SEAT heeft al wel aangetoond dat de nieuwe Leon reeds de pace heeft van de Toledo. Dus wat dat betreft heb ik goede hoop dat SEAT dat extra stapje kan zetten om BMW te verslaan, echter over het gehele seizoen gezien zal het een walkover zijn voor BMW. Echter indien BMW UK in WTCC blijft kan het toch nog een spannend seizoen worden met een felle strijd tussen de Muller boys aan de ene zijde en Priaulx aan de andere zijde. Ik hoop wel dat RBM een 2e wagen in kan zetten (BMW Belgie een half seizoen en BMW Nederland een half seizoen?)
Reply With Quote
Old 30-10-2005, 12:55
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by FIRE
SEAT heeft al wel aangetoond dat de nieuwe Leon reeds de pace heeft van de Toledo. Dus wat dat betreft heb ik goede hoop dat SEAT dat extra stapje kan zetten om BMW te verslaan, echter over het gehele seizoen gezien zal het een walkover zijn voor BMW. Echter indien BMW UK in WTCC blijft kan het toch nog een spannend seizoen worden met een felle strijd tussen de Muller boys aan de ene zijde en Priaulx aan de andere zijde. Ik hoop wel dat RBM een 2e wagen in kan zetten (BMW Belgie een half seizoen en BMW Nederland een half seizoen?)
Overlaatst opgevangen dat BMW Belgium wordt opgedoekt en dat alles wat betreft BMW in België vanuit Duitsland zal worden geregeld...
Reply With Quote
Old 04-11-2005, 09:42
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

foto's van de lada

http://www.motorsport.com/photos/sel...ntation&Y=2005
Reply With Quote
Old 04-11-2005, 11:15
De Paddock Enthousiast

Ik denk dat ze bij Lada geen windtunnel hebben en zich dus hebben laten inspireren bij Fast & Furious voor het ontwerp van hun spoilers
Reply With Quote
Old 04-11-2005, 11:46
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion
Ik denk dat ze bij Lada geen windtunnel hebben en zich dus hebben laten inspireren bij Fast & Furious voor het ontwerp van hun spoilers
hah ik had juist het zelfde gedacht toen ik de wagen zag..
Reply With Quote
Old 04-11-2005, 12:32
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Ik vind het best een mooie wagen.
Reply With Quote
Old 04-11-2005, 12:35
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ik vind heml ook niet echt zo lelijk alleen dat aan de zijkant.. in de tuning zoude ze dit een ricer noemen volgens mij... maar toch ik hoop dat hij het toch goed doet alé dat ze toch iets ofwat kunnen meerijden..
Reply With Quote
Old 04-11-2005, 12:59
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Zoals de duitsers zouden zeggen Ganz Geil !
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules