![]() |
|
|
||||
|
||||
De vertaling is vrij letterlijk maar uit de originele Italiaanse tekst kun je idd. e.e.a. afleiden . Het blijft een speculatie natuurlijk maar er zit wel logica in . 159 is nog niks gestart kwa ontwikkeling en je hebt niet op 'n paar maanden plots een auto competitief ontwikkeld . 147 blijft volgens mij een mogelijk tussenstation temeer daar men deze extra wil gaan marketen tov de VW Golf en sportief succes daar een extra troef zou zijn, 2007 zou de 149 dan de rol kunnen overnemen . Fiat CEO heeft juist gemeld dat Alfa nu binnen het concern prioriteit heeft hopelijk is dat ook voor competitie zo . Een sabatjaar is ook mogelijk zo zouden ze BMW veel glans ontnemen als die het niet tegen de gezworen vijand moeten opnemen, maar 't gevaar bestaat idd. dat ze dan 2007 ook aan de kant blijven en 2008 weer...
De 156 heeft commercieel geen nut meer en met een 159 die nog volledig te ontwikkelen is het opnemen tegen de BMW 3 die al klaar is is gegarandeerd het onderspit delven . De 156 werd samen met 2 competitieversies (groep N en Superturismo) voorgesteld destijds... |
|
|||
|
|||
Het lijkt officieel, althans volgens autosport.com
Quote:
|
|
|||
|
|||
Meer details uit het Autosport artikel staan op pitstop.tv
Dat wordt een walk over voor BMW. De FIA kan natuurlijk weer creatief uit de hoek komen aangezien BMW de enige achtertrekker is en dus wat extra benadeeld kan worden met extra ballast, ... |
|
|||
|
|||
Jammer. Alfa hoort toch eigenlijk in het ETCC/WTCC.
Ik hoop dat SEAT de rol van Alfa over kan nemen. |
|
||||
|
||||
Ik vrees idd. dat het prijs is alleen snap ik niet dat ze bij Alfa Roméo de eer aan zichzelf houden . Eerlijk gezegd vind ik er zonder Alfa niks meer aan en ik denk niet dat ze er bij BMW en Seat blij mee zullen zijn als ze Alfa niet kunnen verslaan is er 'n pak minder glans aan .
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Alle respect voor Seat, maar de rol van BMW-challenger overnemen lukt misschien, de traditie van Alfa hebben ze niet in Toerwagens... Ik zou ook dezelfde mening toegedaan zijn moest Seat of wie dan ook de challenger van Alfa worden ipv BMW . Toerwagenraces zonder Alfa of BMW missen een nostagische aantrekkingspool . Ik heb nog een sprankeltje hoop dat we er allemaal naast zitten en ik haat het moest blijken dat ik't 13-9 bij 't rechte eind had . |
|
|||
|
|||
SEAT heeft al wel aangetoond dat de nieuwe Leon reeds de pace heeft van de Toledo. Dus wat dat betreft heb ik goede hoop dat SEAT dat extra stapje kan zetten om BMW te verslaan, echter over het gehele seizoen gezien zal het een walkover zijn voor BMW. Echter indien BMW UK in WTCC blijft kan het toch nog een spannend seizoen worden met een felle strijd tussen de Muller boys aan de ene zijde en Priaulx aan de andere zijde. Ik hoop wel dat RBM een 2e wagen in kan zetten (BMW Belgie een half seizoen en BMW Nederland een half seizoen?)
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze bij Lada geen windtunnel hebben en zich dus hebben laten inspireren bij Fast & Furious voor het ontwerp van hun spoilers
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vind het best een mooie wagen.
|
|
||||
|
||||
ik vind heml ook niet echt zo lelijk alleen dat aan de zijkant.. in de tuning zoude ze dit een ricer noemen volgens mij...
![]() |
|
||||
|
||||
Zoals de duitsers zouden zeggen Ganz Geil !
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|