![]() |
|
|
||||
|
||||
Gezien het tempo wat er tot dus ver in de verbouwingen zit zie ik geen probleem qua tijd. De snelheid die in dit project zit heeft me toch positief verbaasd, en voor wat er nog gedaan moet worden lijkt me 3 maand inderdaad genoeg tijd.
|
|
||||
|
||||
Oef
![]() Je moet eens kijken naar de posts hier een paar maanden geleden. Ik geloof zelfs dat er eentje zei dat ze maar in julie zouden klaar zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
Edit: niet julie, de maand juli
![]() |
|
|||
|
|||
We hebben gisteren een uitstapje naar de Ardennen gedaan. Natuurlijk kon een bezoekje aan het circuit niet ontbreken. Het ziet er daar inderdaad nog een enorme bouwwerf uit maar alles gaat voorspoedig. In de boxen bvb zijn ze tegelijkertijd aan de vloer bezig als aan de electriciteit. De coördinatie loopt volgens de werklieden ter plaatse zeer goed. Ze zien de werken veel vroeger dan gepland eindigen. Als de weersomstandigheden natuurlijk goed blijven. Sommigen spreken zelfs dat ze eind april klaar zullen zijn.
Wel even vreemd als je in de nieuwe omgeving moet zoeken naar hoe het ooit geweest is... Ben benieuwd... C U |
|
||||
|
||||
Ondertussen staat er een nieuwe foto-update op de site van francorchamps:
http://www.spa-francorchamps.be/gfx/...007/index3.htm Wat zijn ze hier aan het bouwen?? Hier zie je duidelijk de 'vorm' van de nieuwe Source. Op het stuk na Stavelot komt er zoals verwacht een asfaltstrook |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Er zijn wel al 15000 tot 20000 tickets de deur uit...
![]() |
|
||||
|
||||
Die zin klopt ni
|
||||
|
||||
Weer een foto update van de werken in Spa, een heel aantal heli shots kan je vinden op:
http://www.spa-francorchamps.be/gfx/...007/index3.htm ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Weet er iemand wat ze achter het pitcomplex aan het bouwen zijn?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk dit.
|
|
||||
|
||||
Mmm, maar waarom staan die palen dan ten hoogte van het pitcomplex en niet een stuk eronder zoals op de foto????
|
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad toch juist, mijn fout.
![]() |
|
||||
|
||||
Opnieuw een foto-update op de site van Francorchamps.
Het begint nu echt wel duidelijk te worden hoe alles er precies gaat uitzien... |
|
||||
|
||||
En opnieuw een update op de site van Francorchamps.
Ze zijn ondertussen begonnen met het asfalteren van de Source... Maar wat is het circuit, wat de pitlane en wat de uitloopzone? ![]() ![]() Er zijn oranje kabines geplaatst bovenop het pitcomplex (zoals voorzien) ![]() Aan de binnenkant van Blanchimont wordt er blijkbaar ook iets aangepast: ![]() Op deze foto zie je duidelijk het toekomstige tracé van de nieuwe chicane: ![]() Hopelijk beginnen ze hier weldra te asfalteren! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|