|
|
||||
|
||||
Mercedes 1450 LS - Truck Super Prix 1990 - Parrish - Revell - 1/25
Ziezo, de racetruck is op tijd af om mee te nemen naar KMK Mol. In acht genomen dat het een Revell bouwdoos is die meer dan 15 jaar oud is, valt de bouw van de Mercedes echt wel mee. Hier en daar heb ik wel wat moeten "bijsturen", maar globaal gezien is het een vrij goed passende kit.
De WIP-thread staat hier, zodat je kan bekijken hoe dit model tot stand gekomen is. Hier zijn de foto's, in 2 reeksen van 5: Last edited by Sennake; 27-01-2010 at 10:47. |
|
||||
|
||||
En hier is de tweede reeks van 5:
Last edited by Sennake; 27-01-2010 at 10:48. |
|
||||
|
||||
Zoals altijd, een schitterend resultaat Guy! Ben benieuwd om hem in het echt te zien in Mol.
Tom |
|
||||
|
||||
Uw lakwerk blinkt feller dan de ruiten ... maar dat kan alleen maar een compliment zijn! (ik kan de reflectie van de bomen in het dak zien en niet in de ruiten).
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is een zeer mooie race truck!! Ik ben blij dat de wielen alsnog goed gekomen zijn. De cabine helt zelfs een beetje naar achter, zoals dat bij race trucks wel eens het geval is. Gebouwd met zeer veel zorg en nog meer oog voor detail! Ik heb lang zitten zoeken naar iets wat niet goed was, maar heb het niet echt kunnen vinden... maar wacht eens even, er zitten geen ventielen op de velgen. Niet moeilijk dat het zo'n gedoe geweest is om de banden opgepompt te krijgen! Proficiat, another winner on the table. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat komt ervan als je van "OOB" onderweg overschakelt naar "gesuperdetailleerd"... Ik kan ze nog wel toevoegen (mijn mishmash zakje is nog lang niet leeg) op voorwaarde dat ik een goede foto vind waarop ik kan zien waar ze moeten staan, en als dat "in het zicht" blijkt te zijn staan ze er vóór zondag op. Beloofd |
|
||||
|
||||
Quote:
Eigenlijk zou er nog een "sjikletten" dooske moeten naast staan. Ge weet wel, als je vroeger bij BP Super ging tanken, kreegt ge een dooske met 2 sjikletten in. Ah, the good old days... |
|
||||
|
||||
Wat moet ne mens hier nog aan toevoegen.
Allé, weer een categorie waarin de Guy de hoofdprijzen gaat wegkapen. Ze zijn verwittigd daar in Jabbeke.
|
||||
|
||||
ik sluit me aan bij Nismo
|
|
||||
|
||||
Ziet er super uit
|
|
||||
|
||||
Prachtige vrachtwagen. En inderdaad, Nismo heeft gelijk !!
|
||||
|
||||
Quote:
tnx |
|
||||
|
||||
Ergens in maart is er jaarlijks een grote internationale modelbouwbeurs met alleen maar auto', moto's en camions. En deze beurs gaat door in Jabbeke in de sporthal.
Deze beurs is zeker de moeite waard om ze eens te bezoeken.
Rate This Thread | |
|
|