|
|
||||
|
||||
Gumball 3000
Daarnet de reportage gezien op Telefacts. Eén voor mij heel bekend persoon deed mee én kwam aan het woord
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat Kim Schmitz in de bak zat voor fraude... niet dus...
|
||||
|
||||
Die was weer leuk de politie aan het omkopen. Die is gewoon zot die man. Maar wat de denken aan die zoon van een oliesjeik met z'n 750 pk sterke en speciaal geprepareerde Porsche Cayenne mét mechaniekers crew om de auto 's avonds te onderhouden! Werd speciaal uit Stuttgart nog een extra boîte overgevlogen omdat die 750 pk toch wat veel was. Auto kostte over de 300.000 euro.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, die gast is eigenlijk een mysterie. Zou een ex-hacker zijn volgens sommige, andere beweren dan weer dat dit niet waar is. Louche zaakjes dus
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Prachtige auto's gezien,lijkt me heel avontuurlijk om deel te nemen,maar enkele deelnemers denken dat ze gewoon alles mogen,blijkbaar speelt een medemens zijn leven geen rol voor hen.....
Greetz,Speedy. |
|
||||
|
||||
Re: Gumball 3000
Quote:
Wat me ook opviel was een Elise MKII...waarschijnlijk ter voorbereiding van Stelvio 2004... |
|
||||
|
||||
ongelooflijk graaf
wat een bakken toch ieder jaar weer! spillie liet zich ook niet onbetuigd met aantal gevaarlijke inhaalmanoevres zware crash gezien van de viper, zotte marrokanen ... geen snelheidsbeperking geven aan die mannen ... en die kim schmitz is niet normaal, zo zot als iets!
|
||||
|
||||
Re: Re: Gumball 3000
Quote:
Ik vind die Spillie wel ongeloofelijk zwak: een begrenzer op 160 Als ge daar aan meedoet doe het dan tegoei eh seg Die mannen met hun Enzo konden en gingen 200 km/u sneller |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Gumball 3000
Quote:
|
|
||||
|
||||
En dat Spillie met een Hummer H2 met een begrenzer van 160 km/uur nog 6de wordt, dat is knap gedaan. En Tony Hawk doet ook maar eventjes mee met een Morgan, veel bekend volk toch die meedoen.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Ja, bekend volk met hersenen ter grootte van een walnoot.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|