|
|
||||
|
||||
Voila se mijn eerste dag spa zit er weeral op. Hier al een paar foto's voor de mense die er ni geraakt zijn
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hier enkele teasers. Foto's zijn van de trainingen van gisteren.
Zondag of na het weekend komen de foto's online. Op www.racingworld.be staan ook nog enkele van mijn foto's (startgrid in beeld) |
|
||||
|
||||
Quote:
Moeste gij nie werken ipv wat rond te wandelen en fotokes te trekken? |
|
|||
|
|||
mooie foto's hier
Last edited by Vertigo Streiff; 06-08-2004 at 20:27. |
|
|||
|
|||
... ik zal ze niet posten... heb de eerste in de gallery gezet: http://www.planetlemans.com/index.ph...lery&Itemid=86 Heb alleen maar in en rond de pits gestaan dus ze zijn nog een beetje saai...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
eerste foto's van mijn kant:
gisteren genomen tijdens de laatste qual, de rest volgt morgen of ergens aan het einde van de week. |
|
||||
|
||||
ik ben maar een simpele ziel die foto's trekt en niet de pretentie heeft van te zeggen dat hij fotografeert. Met mijn kleine pocket Ixus430 en supergrote 3-poot toch enkele leuke sfeerfoto's getrokken tijdens de avondquali's op donderdag.
Enkele voorbeelden. De rest volgt later wel op mijn site-je. |
|
||||
|
||||
Ik ben net terug, knappe dingen gezien, de rest volgt.
De rest staat online. Last edited by KrisNX100; 03-08-2004 at 14:09. |
|
|||
|
|||
nog een kleine update van mijn kant, de rest volgt aan het einde van de week.
|
|
||||
|
||||
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be Last edited by Mika 2000; 01-08-2004 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be Last edited by Mika 2000; 01-08-2004 at 21:21. |
|
||||
|
||||
@Mika2000,
Gelieve deze thread eens door te lezen. Bovenstaande twee berichten dragen niets bij aan deze thread, gelieve enkele foto's daarbij te zetten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be Last edited by Mika 2000; 01-08-2004 at 18:11. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|