|
|
||||
|
||||
Stage 2: 07/01/07 => Portimão - Málaga
Alles over stage 2 in deze thread.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Hier in Europa mss nog redelijk overbodig, maar een must voor de Afrikaanse ettapes, het parcour van de dag:
bron: http://www.motorsport.com Last edited by Mark; 06-01-2007 at 21:03. |
|
|||
|
|||
De eerste 11 wagens zijn over de finish en Sainz lijkt de special te winnen.
Vatanen is als 4de vertrokken, maar nog altijd niet over de streep. Er moet dus iets fout gelopen zijn. Misschien zonder diesel gevallen zoals gisteren bijna het geval was Last edited by gwyllion; 07-01-2007 at 14:27. |
|
|||
|
|||
Mitsubishi doet het vandaag super. Alle wagens in top 5.
|
|
|||
|
|||
Vatanen verliest vandaag 1.5 uur Hij kan de eindoverwinning wel vergeten.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
waar vind je een uitslag van de proef vandaag ?
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Een viervoudig Dakar winaar. Daar verwacht je zoiets toch niet van he. |
|
||||
|
||||
Er waren er nog die nog veel rapper door dat water plonsden maar zij hadden geluk... Ari niet...
|
||||
|
||||
Ik volg dat spektakel al jaren niet meer, maar ik verschiet ervan dat men nu al zegt dat het kalf voor Vatanen verdronken is. In vorige edities (pakweg 10 à 20 jaar geleden) was anderhalf uur verliezen lang geen ramp. Haast iedereen maakte dat wel eens mee in het verloop van de wedstrijd (denk ik toch).
|
|||
|
|||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|