|
|
||||
|
||||
Subaru Impreza WRC - Rally Japan 2004 - Solberg/Mills (Tamiya - 1/24)
Foto's zeggen genoeg lijkt me
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by Ottooke; 19-02-2007 at 01:33. |
|
||||
|
||||
Mooie fotoos en knap gemaakt
|
|
||||
|
||||
Prachtig modelleke dat je ons laat zien.
|
||||
|
||||
Wat de foto's zelf betreft : lees de instructies ivm de grootte van foto's op ons forum eens aub. Ze mogen namelijk maximum een resolutie van 800x600 hebben. Gelieve ze dan ook aan te passen.
Wat het model betreft : mooi gemaakt, vooral de openstaande deuren zijn een meerwaarde. Ik hoop echter dat je ook tegen (opbouwende) kritiek kan? Keerzijde van de open-deur-medaille is dat je het interieur niet voldoende gedetailleerd hebt, want de openstaande deuren nodigen uit om een kijkje binnenin te nemen natuurlijk. Ik zie er wel heel wat CF-decals, maar tegelijkertijd zie ik ook de door Tamiya op de decals voorgedrukte schakelaars staan, en dat is toch niet echt wat je van zo'n ombouw verwacht. Ook de achterspoiler had een CF-behandeling verdiend, want als je het interieur bekleedt met CF, verdient de achterspoiler die nog veel beter zichtbaar is zeker een CF-behandeling. "De beste stuurlui staan aan de wal" zal je nu wel denken, "dat hij het zelf eerst eens probeert!" Welnu, het toeval wil dat ik dat inderdaad gedaan heb, dus ik weet waarover ik spreek Ten bewijze enkele foto's van mijn Scooby : |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Dat is een ingebouwde veiligheid op De Paddock; na een half uur kan je je post niet meer editen. Maar geen nood: stuur de juiste foto's naar mijn email-adres en ik zet ze voor jou weer online. (guy.golsteyn@telenet.be)
|
|
||||
|
||||
Voor wat betreft de kritiek ivm het interieur en de spoiler moet ik helaas bijtreden. Voor wat het overige aangaat: ik treed hierin eveneens bij: mooi en proper afgeleverd werk. Ik hoop dat we van alle volgende een thread op de werkbank terug mogen vinden?
|
||||
|
||||
Tim is nog zo'n bouwer "die uit de juiste resin is gegoten". De kwaliteit gaat er per model zienderogen op vooruit. Moesten jullie het nog niet gedaan hebben, begin er dan alvast maar mee: zijn werk en modellen in de gaten houden. Mooie Subaru!
De foto's konden ons natuurlijk niet vertellen dat deze Impreza al een tijdje geleden was gebouwd/gestart. Dat kleine beetje uitleg, maakt het altijd wat makkelijker om een model te plaatsen. Keep up the good work!!! |
|
||||
|
||||
Een wagen waarvan de deuren open kunnen, dat heeft toch wel iets he. Denk dat ik dat de komende maanden (wel in 2007 dus) eens ge uitproberen. Eerst eens zo'n transkitje zien te bemachten in Jabbeke
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Nog een opmerking over de achtervleugel: ik heb nog een Impreza liggen en daarbij ga ik dit zeker wel doen
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
nog een extra fotootje: de impreza in de achtervleugel van een 1:1 WRC
En in de wielkast van diezelfde WRC: Voor de kenners; dit is de S10 van Mark van Eldik in het NL-kampioenschap.
|
||||
|
||||
Ik heb ergens een foto gezien toen je die foto op de achtervleugel aan het nemen was
Kon hem niet opslaan op te laten zien hier |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Coole foto's Tim!!
|