![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 7] 2007 United States Grand Prix
Quote:
|
||||
|
||||
is logisch he, een week na zo'n zware crash...
|
||||
|
||||
Eigenlijk wel grappig dat Spyker zijn coureurs onder hun voeten gegeven heeft. Het is dankzij hen dat we vorige week zo'n spektakel gekregen hebben. Zonder de crash van Sutil geen SC, dus ook geen stop en go's, zwarte vlaggen of vliegende Polen bij de herstart. En zonder Albers geen Bienvenue voor Liuzzi bij de derde herstart.
|
|
||||
|
||||
Red Bull Air race?
![]() Vliegt (ow sorry) die wagen in brand, dan hebben we een heel andere situatie... |
|
||||
|
||||
Gezien de reacties hier moeten we wel concluderen dat het weer een zeer saaie GP was. Ok, Hamilton heeft zijn tweede GP te pakken.........what's new?
![]() Wel uniek, die baanpost die zijn blauwe vlag verliest op het rechte stuk. Daar zal de FIA wel maatregelen tegen nemen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ja, viel wel mee want best wat inhaalacties hier en daar, ondermeer Button versus Kovalainen was wel leuk (of was het fisico ?). Maar over het algemeen niet te spannend. Edoch, chapeau voor Hamilton. Alonso vindt concurrentie in zijn eigen team, nog niet eerder meegemaakt. Benieuwd voor de rest van het seizoen.
PRO: -Hamilton; klasse, klasse, klasse. een grote. -De mindere goden die punten scoren: Webber, Vettel (!), Trulli. -Rosberg: altijd maar weer pech. -Kovailanen: staat nog maar op twee punten van Fisico verwijderd, wie had dat gedacht na Melbourne, weetje nog Flavio ? CONTRA: -Ferrari: jongens, jullie verliezen het ! Raikkonen, word wakker en zit achter Massa aan, die jongen is ook ingeslapen sinds een paar races terug. -Ralfke: exit Schumacher 2. wadisda ! -Sato: beetje té overijverig geworden, duidelijk -Fisichella: 1 fout, weg punten. Het gaat nooit meer lukken GianCarlo. Neutraal: euh, tja, al de rest he !
|
||||
|
||||
PRO:
Rosberg : die steed uitvalt. Wat is daar zo pro aan die jonge verdient een goede wagen. |
|
||||
|
||||
Quote:
1988: één van de 2 piloten wordt algemeen aanzien als de nr 1 omdat hij al 2 wereldtitels op zak heeft en de nieuweling daar voorlopig alleen maar kan van dromen. Die nieuweling met zijn gele helm maakt het de nr 1 echter van meet af aan erg moeilijk en wordt wereldkampioen. Toen ging het om Prost en Senna, nu om Alonso en Hamilton. Benieuwd of de rest van de geschiedenis zich ook zal herhalen... In elk geval is het zo dat als er iemand ooit het record aantal titels van Schumacher zou kunnen breken, dat je beter je geld op Hamilton zet dan op Alonso. Niet dat Alonso niet goed genoeg zou zijn, maar hij heeft zelf verklaard dat hij ermee zou stoppen eens hij 3 titels op zak heeft. Dan denk ik dat Hamilton's ambitie wel wat hoger ligt... Last edited by Sennake; 18-06-2007 at 05:45. |
|
||||
|
||||
Ik denk wel dat Finish de puike prestaties van Rosberg zelf bij de PRO's zet en niet zozeer het feit dat hij telkens weer uitvalt hoor...
|
|
||||
|
||||
ik ben om eerlijk te zijn anti mclaren.. maar als ik hamilton zo bezig zie.. dan ben k toch blij dat hij gewonnen heeft !! die gast kan er wat van !
al ik had natuurlijk liever dat er een rooie bolide had gewonnen.. maja ferrari gaat mogen beginnen werken, want met deze achterstand op mclaren gaan ze nooit kampioen worden... met voor massa al 19 punten achter op hamilton... ![]() vettel ![]() |
|
||||
|
||||
Alonso lachte anders wel groen op het podium....
|
||||
|
||||
Godver ! Is dit al geweest ?
![]() Ik bedoel, is het al uitgezonden geweest op Sporza ? MotorsTV heb ik niet, dus... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Sporza doet het anders wel ferm; ze begonnen in 2002 met 3 of 4 europese kwalificaties uit te zenden op zaterdag, dan vielen die kwalificaties weg maar werden races nog live uitgezonden, en nu raakt alles in uitgesteld verslag.
TOP: Sporza !! Al een chance dat we elke zondag nog naar platgespoten renners kunnen kijken in de koersjes zwevelbeke-rochelgem en gaarne-brussel-gaarne. Ieder zijn meug, natuurlijk. fijn dat La Deux nog bestaat (ik mis thierry tassin wel, fraude of niet), én RTL Television met de immer flamboyante Kain Ebel op de grid ![]() (tot hier deze off-topic veelbesproken discussie; misschien beter verwijderen of afsplitsen ![]()
|
|