|
|
||||
|
||||
Nissan Calsonic-collectie
Ik ga jullie hier mijn Nissan Calsonic-collectie eens laten zien.
Het betreft enkele modellen die al een aantal jaren geleden zijn gebouwd. Als eerste is de Nissan Skyline R32 groep A aan de beurt. De bouwdoos is van Tamiya. (24102)
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 21-08-2008 at 00:19. |
|
||||
|
||||
De volgende in het rijtje is de Nissan Primera.
De bouwdoos is van Tamiya (24147)
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 21-08-2008 at 00:27. |
|
||||
|
||||
De volgende die aan de beurt komt is de Nissan Nismo Clarion GT-R LM die omgebouwd werd naar de Calsonic-uitvoering waarmee er in Japan het GT-kampioenschap werd betwist.
De bouwdoos is van Tamiya (24161)
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 21-08-2008 at 00:30. |
|
||||
|
||||
Als vierde in het rijtje komt de Calsonic Skyline GT-R aan de beurt.
De bouwdoos is eveneens van Tamiya (24184)
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 21-08-2008 at 00:37. |
|
||||
|
||||
Dat is een mooie collectie! Maar waar is de groepsfoto?
|
|
||||
|
||||
Zijt gij ne Nismo fan?
|
|
||||
|
||||
Ze zeggen dan dat subaru altijd de zelvde kleuren hebben
Knappe wagens hoor, ik mis aleen nog de calsonic 350z |
|
||||
|
||||
Dat is nu eens een goed idee, dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Ik zal er eens werk van maken.
Hoe komt ge daar bij. Quote:
Wat betreft de kleur van Subaru, waarom denk je dat ik ne zwarte aan het bouwen ben.
|
||||
|
||||
Zwart is maar "gewoontjes" wacht maar ik kom binnenkort met een feller kleurtje
|
|
||||
|
||||
Zien er een voor een prachtig uit,knap werk
|
|
||||
|
||||
Op speciaal verzoek; De Groepsfoto's
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 21-08-2008 at 00:40. |
|
||||
|
||||
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|