![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kans op regen blijft er inzitten, maar in elk geval minder dan vandaag...hangt er een beetje vanaf of ik al dan niet kom; ik ben steeds een garantie op stortregen. |
|
||||
|
||||
van welk jaar is deze Ferrari ? 97?
|
|||
|
|||
Ik zou '98 gokken, maar ben allesbehalve expert (in ferrari's toch, in chocolade en vrouwen ben ik dat wel).
|
|
||||
|
||||
DTM is dus wél degelijk indrukwekkend! Alléén het geluid al...
De presentatie van Ferrari was een lachertje. Nog een geluk dat ze de motor ff laten draaien hebben, of het was helemaal niks. Naar België komen zonder regenbanden...tsk tsk.... Ok die ADAC BMW'tjes gingen goed. En..., ik heb de Jean gezien...vanop een 4tal meter! Was mijn dag goed! Om 17:00 uur gaf Mercedes een persconferentie, en gaven alle piloten een beetje uitleg bij hun exploten van de dag. Positief voor de fans zo een persconferentie. Voor herhaling vatbaar, met liefst wat meer medewerking van de weergoden, natuurlijk... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
...als ze benzine bij hebben.
Wie gaat er trouwens met die bakjes rijden? De eigenaars waarschijnlijk? |
|
||||
|
||||
Het is idd wel degelijk de '97 Ferrari, te zien aan de Pioneer-sponsoring én het startnummer 5. '98 tot 2000 werd het een 3, '96 was nog de 1 van Schumacher's Benetton wereldtitel.
Ook neus, airbox en de achtervleugel verschillen zwaar van hun nakomelingen. Maar technisch kan ik het niet zo goed uitleggen dus beperk ik me tot de stickers ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() -> idd de '97 ferrari ben is benieuwd wat die nog kan van tijden op zolder zou die baanrecord kunnen verbeteren ?
|
||||
|
||||
volledig op punt zou die wagen zeer zeker mooie dingen kunnen laten zien. Maar ik heb nog geen laptop gezien in die tent.............
Tja dan de rijders, groot vraagteken.........maar op een rondje of 10 met verkenning kun je volgens mij geen strakke tijden verwachten. Bij droog weer wel te verstaan, als het regent gebeurd er helemaal niets ![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Heu Marshall, ik zag 2 laptops op1 sidepod, en één Italiaantje was er heftig op aan het tikken....
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Huisman ziet het precies niet meer zitten ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ik zen der is mee weg nor zolder cya all
stoem weer ![]() ![]()
|
|