De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Op de werkbank
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 4 votes, 5.00 average.
  #46  
Old 15-07-2009, 19:16
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Update!

We leggen de body terzijde en concentreren ons op het chassis. Ik was in de veronderstelling dat dit zwart of metaalkleurig zou zijn, maar het bouwplan vermelde "body color". Dat hoeft eigenlijk niet verwonderen, want bij het oranje spuiten van de Porsche is de onderzijde en de binnenzijde van het motorcompartiment gewoon meegespoten. De referentiefoto's bevestigen dit trouwens; alleen de cockpit werd zwart gespoten (met een aluminiumkleurige rolkooi). Dus wordt de spuitbus TS-12 weer boven gehaald (eigenlijk is het een nieuwe want de eerste was op) en werden de onderdelen zoals het chassis en de ophangingsbeugels van de achterste ophanging oranje gespoten.



Die onderdelen werden opzij gelegd om te drogen, waarna het motorblok aangepakt werd. In eerste instantie werd er conform bouwplan een blok samengebouwd, maar omdat ik de Porsche 935 ook als 1/12 bouwdoos van Tamiya heb, vond ik het wel een goed idee om dat bouwplan er naast te leggen, zodat ik kon zien waar Tamiya op schaal 1/20 tekort door de bocht gaat. Daarbij was het meest opvallende verschil het totaal ontbreken van kablage in 1/20, terwijl dit in 1/12 zeer gedetailleerd uitgevoerd wordt. Omdat ik de 1/20 Porsche ook wel wil presenteren met afgenomen motorkap, besloot ik om de kablage toe te voegen. Gemakkelijker gezegd dan gedaan, want zelfs de stroomverdeler is gewoon weggelaten in deze kit. Dus moest er eentje gescratcht worden uit aluminium buis en plasticard. Daarnaast moesten alle gaatjes uitgeboord worden voor de bougiekabels en de brandstofleidingen. Ik heb ook wat onderdelen voorzien van meer details zoals een aandrijfriem die ik vervangen heb door uurwerkonderdelen en plastic strip voor de riem.





Vervolgens werd de kuipzetel ontdaan van alle bramen, en werden de zijdelingse gaten waardoor de heupgordels steken, uitgeboord. Aan de schouders zitten geen gaten omdat de referentiefoto's tonen dat de schoudergordels over de rand van de kuipzetel lopen.



Daarna werd de figuur van de piloot gemonteerd om te checken of hij in de stoel past. De opgegoten gordels werden trouwens weggeschuurd omdat ik aftermarket gordels wil gebruiken. Eens alle bramen en flash van de figuur weggeschuurd waren, en de helm enigszins op de schouders paste, heb ik de armen aan het lichaam bevestigd met een minimum aan lijm, omdat ik me er van wou vergewissen dat het stuurwiel tussen de handen past. Eens dat in orde was konden de kieren tussen armen en lichaam opgevuld worden met secondelijm en bloem.



Tot zover deze lezing, waarde parochianen Wordt vervolgd!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_31_small.jpg
Views:	1723
Size:	491.2 KB
ID:	14384   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_32_small.jpg
Views:	1590
Size:	823.7 KB
ID:	14385   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_33_small.jpg
Views:	1580
Size:	605.0 KB
ID:	14386   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_34_small.JPG
Views:	1671
Size:	464.6 KB
ID:	14387   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_35_small.JPG
Views:	1539
Size:	649.9 KB
ID:	14388  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #47  
Old 15-07-2009, 20:17
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post

Tot zover deze lezing, waarde parochianen Wordt vervolgd!
Goe bezig, meneer pastoor.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #48  
Old 15-07-2009, 21:46
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________
 
Join Date: Feb 2006
Location: @ home
Posts: 1,064
Goed bezig! Ge zou eigenlijk de koelmolen in ingekleurd epoxyhars moeten kunnen gieten, dan is de kleur echter (oei, ik heb misschien teveel gezegd!)
__________________
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра!
Reply With Quote
  #49  
Old 22-07-2009, 19:07
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
Goed bezig! Ge zou eigenlijk de koelmolen in ingekleurd epoxyhars moeten kunnen gieten, dan is de kleur echter (oei, ik heb misschien teveel gezegd!)
Bijlange niet! Maar gezien het feit dat de koelmolen nogal verstopt zit achter de airboxen enerzijds, en de ganse motor nog eens wat minder goed zichtbaar wordt eens hij in het motorcompartiment gemonteerd zit, ben ik tevreden over de "indruk" die gecreëerd wordt door de aangebrachte kleur. In feite geldt dit voor elk onderdeel: ik ben er vrij zeker van dat geen enkel onderdeel de exact juiste kleur bezit in vergelijking met het origineel, maar het gaat om de "look" die je creëert door de combinatie van kleuren en schaduweffecten in zijn totaliteit, een beetje zoals een impressionistisch schilderij, waar het oog zorgt voor de ultieme kleurmenging. Waarmee ik mijn modellen absoluut niet wil vergelijken met impressionistische schilderijen uiteraard...

In elk geval, ziehier het resultaat van mijn samengebouwd motorblok. Ik heb het bouwplan van mijn 1/12 Porsche een beetje gevolgd om de kablage aan te brengen, en om de details van het 1/20 model iets beter te laten uitkomen. Qua kleurstelling heb ik eerder de referentiefoto's gevolgd die ik op het net gevonden heb (en van Gulfie ontvangen heb), wat niet zo simpel is omdat de verschillende motorblokken waarvan ik foto's heb dikwijls andere kleuren vertonen als het over een aantal onderdelen gaat. In veel gevallen wordt dan gekozen voor de esthetisch meest verantwoorde kleur...

Hier zijn de foto's, die zoals altijd meer zeggen dan 1000 woorden...











Wordt vervolgd!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_36_small.JPG
Views:	1469
Size:	619.6 KB
ID:	14407   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_37_small.JPG
Views:	1467
Size:	642.7 KB
ID:	14408   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_38_small.JPG
Views:	1487
Size:	596.2 KB
ID:	14409   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_39_small.JPG
Views:	1441
Size:	602.4 KB
ID:	14410   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_40_small.JPG
Views:	1436
Size:	574.6 KB
ID:	14411  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #50  
Old 22-07-2009, 19:34
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Leuven
Posts: 1,108
De motor vind ik zeer mooi ogen, vooral het de extra details zoals de kabels en riemen komen zeer goed uit. Prachtig !
Reply With Quote
  #51  
Old 24-07-2009, 23:43
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Het motorgedeelte ziet er prachtig uit.

Gisteren heb ik me volgend modelletje aangeschaft van Ebbro op 1/43, de Jägermeister-Porsche 935 waarmee ICkx-Schurti in '78 de 1000km van de Nurnburgring gereden hebben.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	varia 72.JPG
Views:	1348
Size:	95.0 KB
ID:	14430  
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 25-07-2009 at 00:05.
Reply With Quote
  #52  
Old 27-07-2009, 19:29
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Update!

De motor zit in elkaar, dus leggen we ons toe op de bouw van de ophangingsonderdelen. Achteraan worden dus alle onderdelen in de juiste kleuren geschilderd, waarna ze gemonteerd worden. Na wat weathering en drybrushen ziet het er niet slecht uit, maar... er ontbreekt iets. Inderdaad, deze kit is weliswaar een pareltje van techniek, maar Tamiya heeft wel verzuimd om de remmen te voorzien in de bouwdoos. Nu is dat vooraan niet zo'n ramp omdat je er toch niets van zou zien, maar achteraan is een ander verhaal. Een model dat geshowd wordt op een spiegel zou snel door de mand vallen, en met de motorkap eraf kan je zelfs van bovenaf zien dat er geen remmen in de velgen zitten! Daar moet dus iets aan gedaan worden. In mijn aftermarket onderdelen doos vind ik algauw passende foto-ets remschijven met koelgaatjes zoals de Porsche 935 destijds had. Ik lijm ze tegen een stuk plastic sheet, en boor vervolgens alle gaatjes uit doorheen het plastic, zodat ze er realistisch uitzien. De zijkanten worden bekleed met BMF, de buitenzijde wordt gewoon zilver geschilderd omdat er achteraf toch niets meer van te zien zal zijn. Aan de binnenzijde worden ook de foto-ets remklauwen bevestigd waaraan op hun beurt de remleidingen vastgekleefd worden die in de achterzijde van de Porsche verdwijnen.





Vooraan maken we ons zoals gezegd geen zorgen om de ontbrekende remmen, maar de schokdempers vereisen hier wel wat aandacht. De originele kitonderdelen zijn uit één geheel gegoten wat het opkuisen van flash en bramen sowieso tot geen pretje maakt. Als er dan ook nog eens sinkmarks in de veren zitten, is het duidelijk: we gaan ze scratchen. Niet helemaal, want het onderste deel is nog wel bruikbaar, maar wel het gedeelte waarrond de veer zit. Van wat aluminium buisjes wordt eerst een schokdemper gefabriceerd, waarna het begin- en eindpunt van de veer vervaardigd wordt van dunne schijfjes aluminium buis die we snijden als een sneetje brood. Tenslotte gebruiken we wat Tenco 0,8mm wire om de veren mee te vormen door ze rond een gelijkaardig stuk aluminium buis te wikkelen als waarmee de schokdempers gemaakt zijn. Eens ze in vorm zitten worden ze simpelweg matzwart geschilderd en na droging worden ze op de schokdempers geschoven. Eens ook de eindpunten erop geschoven zijn is de homemade schokdemper klaar en kunnen we hem bevestigen aan het onderste deel van de ophanging waarin we een gaatje geboord hebben. Op de foto zie je bovenaan de zelfgemaakte schokdempers, onderaan die kitonderdelen.



De velgen dan. Vooraan zitten er in de kit verchroomde velgen, achteraan zijn ze gemaakt van zwart plastic. Dus wordt het chroom verwijderd met ovenreiniger, en worden alle velgen vervolgens gespoten met grijze primer om een gelijkmatige eindkleur te verkrijgen. Na het drogen van de primer spuiten we de velgen met TS-30 zilver, wat er veel realistischer uitziet dan het chroom van de kit.



Ook de andere onderdelen van de voorste ophanging en de wielkappen werden in hun basiskleur gespoten. We hebben ze eens bijeen gelegd voor de foto, maar het is duidelijk dat er nog heel wat detailschildering en weathering aan te pas gaat komen vooraleer ze er realistisch gaan uitzien.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_41.JPG
Views:	1378
Size:	913.7 KB
ID:	14442   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_42.JPG
Views:	1356
Size:	1,009.0 KB
ID:	14443   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_43.JPG
Views:	1284
Size:	859.9 KB
ID:	14444   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_44.JPG
Views:	1279
Size:	875.2 KB
ID:	14445   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_45.JPG
Views:	1252
Size:	883.6 KB
ID:	14446  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 29-07-2009 at 09:45.
Reply With Quote
  #53  
Old 27-07-2009, 19:29
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
En dat hebben we dus gedaan. De voorste wielen werden gemonteerd en de wielkappen werden geschilderd en geweatherd. De "Dunlop" belettering werd uit nostalgische redenen nog eens met de hand geschilderd in plaats van de letters weg te shuren en ze te vervangen door een decal.



Achteraan werden al deze handelingen nog eens over gedaan. Het schilderen van de letters op de banden heeft wel iets vind ik.



Eens de wielen gemonteerd zijn kunnen de andere ophangingsonderdelen vooraan ook aangebracht worden. Daarna worden ze op hun beurt voorzien van van weathering en drybrushing. Met de airbrush werden tenslotte nog wat sporen van olie en rubber op de onderzijde van het chassis aangebracht. Niet teveel, want het is geen rallywagen natuurlijk, maar ook op het circuit kan een chassis er onderaan redelijk vuil gaan uitzien...



Achteraan een gelijkaardig verhaal natuurlijk. Ook hier werden de nodige weathering en sporen van olie en rubber aangebracht. Let ook op de gele pijl: dit is alles wat er in feite van de achterste remschijf te zien blijft: niet zo heel veel, maar als ze er niet zou zitten was er alleen maar een gapend gat, en dat lijkt echt nergens op.



In zijn totaliteit ziet het chassis er onderaan nu redelijk verweerd uit, maar ook weer niet teveel. Dat is precies de look die ik wou bereiken. Eens de onderzijde van het chassis helemaal klaar is, draai ik het model om zodat het op zijn wielen komt te staan. Vanaf dit moment weet ik namelijk dat de aangebrachte schilder- en spuitwerken niet meer beschadigd kunnen worden vanwege het over de werktafel schuiven, omdat de wielen op hun plaats zitten.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_46.JPG
Views:	1310
Size:	654.4 KB
ID:	14447   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_47.JPG
Views:	1360
Size:	752.2 KB
ID:	14448   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_48.JPG
Views:	1302
Size:	850.0 KB
ID:	14449   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_49.JPG
Views:	1321
Size:	852.1 KB
ID:	14450   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_50.JPG
Views:	1340
Size:	712.3 KB
ID:	14451  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #54  
Old 27-07-2009, 19:29
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Nog een laatste foto van de onderzijde vooraleer we het model omdraaien, want hierna zien we de onderkant niet meer terug...



Het eerste werkje dat uitgevoerd wordt eens het model rechtstaat, is het voltooiien van de motor: er moesten nog 2 bobijnen gescratcht worden uit wat aluminium buis en aluminium strip, vanwaar de stroom geleverd wordt richting stroomverdeler.



De in de kit meegeleverde rolkooi is niet volledig. Het zwarte gedeelte is wat er in de kit voor handen was, het witte gedeelte is toegevoegd met plastic rod. Om er zeker van te zijn dat deze rolkooi nog past in de body en omheen het dashbord, werd het zwarte gedeelte op zijn plaats gehouden met masking tape, en werden de twee zijdelingse beugels op maat gemaakt tot ze pasten. Daarna werden ook die witte beugels bijeen gehouden met tape, zodat de buizen in het dakgedeelte aangebracht konden worden.





We laten de boel een tijdje drogen, en vervolgens kunnen de stukken tape verwijderd worden. Een laatste droogpassing verzekert ons dat de rolkooi past en dat ze nergens tegen de binnenkant van de body gaat aandrukken.



Wordt vervolgd!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_51.JPG
Views:	1252
Size:	700.5 KB
ID:	14452   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_52.JPG
Views:	1249
Size:	557.7 KB
ID:	14453   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_53.JPG
Views:	1174
Size:	533.0 KB
ID:	14454   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_54.JPG
Views:	1243
Size:	573.0 KB
ID:	14455   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_55.JPG
Views:	1209
Size:	528.2 KB
ID:	14456  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #55  
Old 27-07-2009, 22:24
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Dat is inderdaad een zeer mooie update.


De schilderwerken hier in huis zijn ook afgelopen, hopelijk kan ik nu één van de dagen ook eens aan mijn modelbouwtafel gaan zitten.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #56  
Old 28-07-2009, 23:59
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Hmmm, kinky.

Ziet er prachtig uit.
__________________
Reply With Quote
  #57  
Old 29-07-2009, 01:19
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Nog een laatste foto van de onderzijde vooraleer we het model omdraaien, want hierna zien we de onderkant niet meer terug...



...

Wordt vervolgd!!
Weeral een erg mooie update, maar als ik mag - - zou ik graag nog wat feedback geven. Ik vind de onderkant al erg mooi, maar er ontbreekt precies nog wat aan. De middenste rijen "cirkels" zijn naar mijn smaak/idee/zicht nog te proper. Ik kan me maar niet voorstellen dat dit in het echt ook zo zou zijn. Deze "Jäger" dokkert immers niet enkel over 's lands wegen, maar jakkert veeleer over curbs en een circuit dat vol met rubber en smurrie ligt. De iets hadere lijnen, die je met een penseeltje aanbrengt, ten gevolge van het curb-rijden en andere smurrie oppikken ontbreken nog.

Heb even mijn HD erbij gehaald om deze foto van m'n 307 nog eens op te snorren. Zo heb ik toen de onderkant gedaan. De tinten zijn uiteraard wel verschillend, maar zo krijg je een idee van wat ik bedoel.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	307wrc_thiry_97-1.jpg
Views:	1309
Size:	141.4 KB
ID:	14462  
Reply With Quote
  #58  
Old 29-07-2009, 19:48
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Ik vind de onderkant al erg mooi, maar er ontbreekt precies nog wat aan. De middenste rijen "cirkels" zijn naar mijn smaak/idee/zicht nog te proper. Ik kan me maar niet voorstellen dat dit in het echt ook zo zou zijn. Deze "Jäger" dokkert immers niet enkel over 's lands wegen, maar jakkert veeleer over curbs en een circuit dat vol met rubber en smurrie ligt. De iets hadere lijnen, die je met een penseeltje aanbrengt, ten gevolge van het curb-rijden en andere smurrie oppikken ontbreken nog.
Hoe kan je Guido nu iets weigeren? Allee vooruit, omdat jij het bent (en omdat dit model misschien ooit nog eens door jou gejureerd zal worden ) hebben we er manueel nog wat lijnen en sporen bijgezet. En ook omdat ik wel vond dat je een punt had natuurlijk



Daarna zijn we aan het interieur begonnen. Een beetje spieken op het 1/12 bouwplan geeft ons wat meer inzicht in wat bekabeling die we toevoegen, net als een kunststof kabelbeschermingsplaat die aan de voeten van de piloot gemonteerd wordt. We gebruiken hiervoor een stukje aluminium plaat die we in de juiste vorm plooien en op kleur brengen. Tenslotte wordt ze afgewerkt met punch 'n die boutjes.





Dan is het de beurt aan het dashbord. De kit voorziet hier niet in de nodige wijzerplaat-decals, dus die halen we uit de reserveonderdelen doos. Waar nodig worden de meterjes rood geschilderd naar het voorbeeld van de referentiefoto's. Daarna worden ze afgedekt met 2k epoxylijm om de afdekglaasjes te simuleren. De knopjes en schakelaars worden op kleur gebracht met het penseel, en onderaan links werden nog 2 schakelaars toegevoegd, bestaande uit uurwerk-onderdelen. Dit dashbord moet nog wel gedrybrust worden.



De piloot, Manfred Schurti, had een aantal sponsors die we in geen enkel aftermarket decalblad kunnen vinden, dus die werden met de hand geschilderd. "Kärcher, Commit en Getrag Getriebe" werden dus met de hand geschilderd, de rest zat in de reserveonderdelen doos. Daarna werd de overall gespoten met matvernis, zodat de schaduwlijnen en weathering die nog volgen niet meer kunnen interfereren met de onderliggende laag. Ook de helm, die voorheen glanzend wit gespoten was, wordt afgeplakt met superdunne masking tape, waarna de niet te spuiten oppervlakken afgedekt worden met Maskol. Wat wit is, moet blauw worden dus, en wat paars is, blijft wit. Nu lijkt het een beetje omgekeerd maar dat komt wel goed...



Wordt vervolgd!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_56.JPG
Views:	1128
Size:	735.6 KB
ID:	14475   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_57.JPG
Views:	1127
Size:	709.8 KB
ID:	14476   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_58.JPG
Views:	1161
Size:	854.4 KB
ID:	14477   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_59.JPG
Views:	1172
Size:	467.8 KB
ID:	14478   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_60.JPG
Views:	1155
Size:	595.3 KB
ID:	14479  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #59  
Old 29-07-2009, 22:21
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Goed dat de uitleg van de piloot erbij staat, want ik was al bang dat hij paars begon uit te slaan van tussen de 'bankvijs' geklemd te zitten...

Super update weeral!
Reply With Quote
  #60  
Old 30-07-2009, 00:11
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
.................................


Wordt vervolgd!
Dat is precies diene van de Efteling, die heeft ocharme ook zo'n lange nek.

By the way, het chassis ziet er nu stukken beter uit aan de onderkant.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 04:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.