![]() |
|
|
||||
|
||||
ik denk niet dat Mclaren volgend jaar nog in het zilver gaat rondrijden. Force India rijdt toch ook niet in die kleur?
ik hoop persoonlijk op het Mclaren-oranje, maar evengoed wordt het Vodafone-fluo-rood
|
||||
|
||||
Quote:
Maar Mercedes was geen sponsor bij Force India, dus waarom zouden ze in het zilver rijden. En Vodafone, hoelang blijven die nog hoofdsponsor bij McLaren? Ze gaan ook al naar Ferrari vanaf 2010. En wat met de rijdersmarkt ja, dat wordt nu de grootste vraag. Maar een volledig Duits team: Mercedes - Rosberg - Heidfeld, én dan ook nog eens een volledig Brits team: McLaren - Hamilton - Button. Dat zie ik toch zo nog niet gebeuren eigenlijk. Moest ik Raikkonen zijn, ik tekende bij McLaren. Die 2 miljoen die hij minder verdient door wel te rijden, daar zou hij als hongerige racer niet naar mogen kijken, maarja is hij nog hongerig genoeg in de F1. Moest ik Button zijn, ik bleef bij Brawn, ofja Mercedes. Nu met de overname door Mercedes, ziet het er voor de langere termijn toch rooskleuriger uit. Alleen zal Mercedes niet zo happig zijn om een Brit een langdurig contract te geven. Volgens mij dromen die er al van om Vettel bij Red Bull weg te halen, en zo met een Duitser de titel te winnen ... In Rosberg zie ik zeker een heel goede piloot, races kan die jongen zeker winnen, maar een toekomstig wereldkampioen heb ik er nog niet in gezien. In Heidfeld al helemaal niet. Maar de volgende weken zal wel meer duidelijkheid brengen zeker.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 16-11-2009 at 17:04. |
|
||||
|
||||
Vodafone naar ferrari bron?
is vodafone niet van ferrari naar mclaren gegaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Volgens F1-live.com staan de McLarens nog jaren in hun huidige kleurschema: "However Mercedes will continue supplying engines to McLaren until 2015 and the cars will retain their silver and red livery until then".
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
En zelfs santander is niet weg bij mclaren. Ze sponsoren mclaren via hun engelseafdeling.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Renault kan niet stoppen. Eén van de voorwaarden voor de lichte straf na Spygate was een long term commitment.
|
||||
|
||||
Als Renault F1 ophoudt te bestaan, kunnen ze Renault F1 moeilijk straffen he.
|
||||
|
||||
Volgens Mercedes: 'our new Silver Arrow Formula 1 team' . En dan gaat het over het nieuwe Mercedes Grand Prix - team...
|
|
||||
|
||||
FIA is niet alleen F1 he
|
||||
|
||||
Ze kunnen het ook rebadgen als Nissan F1 en zich lowprofile houden.
|
||||
|
||||
Quote:
Glock is intussen bevestigd bij manor |
|
||||
|
||||
Glock naar Manor. Dat ziet er niet goed uit bij Renault dan
|
||||
|
||||
en Raikkonen gaat een sabbat-jaar doen
http://www.autosport.com/news/report.php/id/80187
|
||||
|
||||
Volgens de BBC en Autosport.com zal Mclaren later vandaag bekendmaken dat Button voor 3 jaar bij hun getekend heeft (zie hier en hier).
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 18-11-2009 at 14:57. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|