![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
het is bekendgemaakt ondertussen.
Dus mclaren Lewis en button nu nog wachten op driverline up van mercedes |
|
||||
|
||||
Paradoxaal genoeg ziet Brawn GP, een team dat nochtans net z'n eerste (en gezien de overname meteen ook laatste) wereldtitel behaalde bij de constructeurs, zijn beide rijders andere oorden opzoeken. Ik vraag me af of zoiets al eens eerder is gebeurd. Bovendien wijst niets erop dat er stevige ruzie in het huishouden was.
Een beetje bizar toch ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dat is ook weer een "speciaal geval" natuurlijk... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Welwel, Jenson naar McLaren, wie had dat ooit gedacht.
Ik blijf erbij dat hij meer toekomst had bij Mercedes, tot ze daar een snelle duitser (lees: Vettel) vastkrijgen. Maar Jenson had blijkbaar nood aan een nieuwe uitdaging. Hij kiest dan wel meteen de grootste uitdaging in de F1: teamgenoot worden van Hamilton. Ik ben in alle geval wel benieuwd. En zou Barrichello nu geen spijt hebben van zijn handtekening onder een Williams contract?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En nu lijkt Pedro de la Rosa de meest gegadigde piloot te zijn.
Bij Campos staat hij niet meer bovenaan het lijstje aangezien Spaanse sponsors niet meewerken. Maar US F1 is openlijk geinteresseerd in zijn ervaring. En ook bij Force India is hij weer in beeld, maar dat hebben we nog al meegemaakt. Ik hoop dat deze teams ook weten dat Pedro voor de seizoensopener nog 39 kaarsjes uitblaast.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Brecht; 21-11-2009 at 00:28. |
|
||||
|
||||
USF1 heeft zijn eerste piloot aangeduid: Jose Maria Lopez.
nu nog een 2de. en een wagen.
|
||||
|
||||
Jawatte, het is precies of we de zwakke "stoelendans" van vorig seizoen moet goed gemaakt worden dit jaar
![]() Toch wel al enkele verassingen gezien, vooral dan dat Button (net als barrichello) weg gaat bij brawn ![]() Nu lees ik ook nog dat button minder zou verdienen dan bij brawn, en hij het puur voor de uitdaging doet. Zo hebben we enkele jaren geleden nog iemand gezien.. (alleen werd hij wel goed betaald) Ik ben wel eens benieuwd hoe dat gaat verlopen volgend jaar.. We krijgen in ieder geval al leuek interne dueletjes ferrari = Massa vs Alonso mclaren = Button vs Hamilton En dan is er nog het schumacher-mercedes verhaal. Als hij terug zou komen hoor je mij niet klagen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Last edited by Guido; 22-11-2009 at 02:42. |
|
||||
|
||||
Via Facebook: http://www.facebook.com/#/pages/Brac...1407410?ref=nf
Rosberg volgend jaar bij Mercedes GP. Da's er eentje om van dichtbij te volgen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|