![]() |
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk alleen nog een zitje bij renault. OF campos en USF1 de grid halen is twijfelachtig.
|
||||
|
||||
Ik heb Baguette vanmiddag op het autosalon even kuneen spreken over de F1 testen van komende maand. Maar hij wist nog niets dat hij daar eventueel zou aan deelnemen.
Last edited by Fonne; 23-01-2010 at 22:57. |
|
||||
|
||||
We zullen het lijstje nog eens updaten:
McLaren Jenson Button Lewis Hamilton Mercedes GP Nico Rosberg Michael Schumacher Red Bull Racing Sebastian Vettel Mark Webber Ferrari Felipe Massa Fernando Alonso Williams Rubens Barrichello Nico Hülkenberg Renault Robert Kubica Force India Adrian Sutil Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso Sebastien Buemi Jaime Alguersuari Lotus F1 team Jarno Trulli Heikki Kovalainen Campos Meta 1 Bruno Senna Virgin racing Timo Glock Lucas Di Grassi Sauber-Ferrari Kamui Kobayashi Pedro de la Rosa Team US F1 José María López |
|
||||
|
||||
D' ambrosio en Tung samen reserverijder bij Renault.
Quote:
|
||||
|
||||
Schumacher heeft blijkbaar zijn zin gekregen en rijdt met nr 3 dit seizoen, die nummer staat toch op zijn petje bij de presentatie.
Donderdag de nieuwe Ferrari, vrijdag de nieuwe McLaren, ik ben benieuwd!
|
||||
|
||||
2 mensen voor een job die niets voorstelt. slechte zaak
|
||||
|
||||
Er zijn een aantal teams die op vrijdag hun testrijders zouden laten rijden. Bij force india is het zelfs al zo goed als zeker dat paul di resta altijd op vrijdag gaat rijden.
|
||||
|
||||
Quote:
Rosberg had er zelfs nog niet eens zoveel moeite mee, zijn reactie was "Als ik in Bahrein win, spreekt niemand nog van mijn nummer op de wagen" Ik denk dat Rosberg wel het talent, en de ervaring heeft om het schumacher moeilijk te maken. Al hoop ik natuurlijk op een demonstratie van mijn Schumi ![]() |
|
||||
|
||||
Renault heeft Petrov bevestigt tijdens de lancering van hun nieuwe wagen
|
|||
|
|||
Ik heb mij altijd de vraag gesteld wat een man van bijna veertig, welke alles gewonnen heeft in de F1 - ja, Schumi dus - motiveert om terug te keren.
Het zwarte gat? Het gebrek om in het middelpunt van de wereldbelangstelling te staan? In de "STERN" van begin januari staat een bevreemdend artikel; is hierin een link te zoeken naar zijn terugkeer??? De tekst is als volgt samengevat. Schumi verleent zijn naam en faam aan een mega investering in Dubai ter waarde van 200 miljoen Euro. Een 27 etages hoge luxueuse gebouw. Hij krijgt verschillende miljoenen Euro voor zijn medewerking. Door de crisis of is het gesjoemel (?) blijft het gebouw halverwege steken. Verschillende grote Duitse investeerders overwegen nu om Schumacher aan te klagen en grote schadevergoeding te eisen. Hun motivering: zonder de faam en de naam van Schumi hadden we nooit geďnvesteerd. Nu zou men direct denken: pech gehad, maar de commentator van Stern vermeld erbij: vroeger zijn reeds verschillende vedetten in dergelijke situaties veroordeeld geworden. En nu een persoonlijke bedenking bij deze terugkeer: ik vraag me af of Bernie niet dik in zijn portefeuille gegrepen heeft om Mercedes bij te staan bij Schumi's terugkeer. Mijn indruk zal Schumi het alleen gedaan hebben indien het sop ruimschoots de kool waard was - ik spreek mij niet uit of hij het nog kan of niet; dat zien we wel. En indien Bernie enkele tientallen miljoenen zou bijgelegd hebben, dan vind ik dat een clevere investering, want hij gaat het dubbel en dik terugverdienen. Eén, misschien zelfs twee jaar veel poeha rond Schumi. Kassa, kassa. En indien het Schumi dan toch maar niet zo lukt, dan even terug de nekpijnen erbij betrekken. |
|
||||
|
||||
Wat gaat Baguette dit jaar aanvangen? Enige tijd geleden leek hij zo goed als zeker van een (test)zitje bij Sauber, maar daar is nog altijd niets over bekend.
Met d'Ambrosio hebben we wel al een Belg op de reservebank zitten. Maar hij moet dit jaar echt races gaan winnen in de GP2. Ik wens hem in alle geval veel succes toe!
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom Schumi zich dan laat lenen voor dit spelletje? Het verhaaltje uit Dubai zou kunnen maar zou de man van 1 miljard zich laten vangen voor een mislukt projectje in Dubai? Lijkt me stug, schat hem toch iets hoger in dan destijds Johan Cruijff met zijn varkensfokkerij in Spanje ![]() Of zou Schumi toch nog 1 keer iets willen laten zien tegen al die youngsters? Ik gok op het laatste.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
.
QUOTE: Waarom Schumi zich dan laat lenen voor dit spelletje? Het verhaaltje uit Dubai zou kunnen maar zou de man van 1 miljard zich laten vangen voor een mislukt projectje in Dubai? Lijkt me stug, schat hem toch iets hoger in dan destijds Johan Cruijff met zijn varkensfokkerij in Spanje ![]() Blijkbaar kon hij het niet weten en was er niets aan de hand wanneer voor de bouw van het project, geld gezocht werd. De problemen zouden later gekomen te zijn. Het blijft een vreemd verhaal. Als hij zich kan tevreden stellen met een meeloperplaats in regionale motowedstrijden, dan denk ik niet dat zijn ambitie nog zo brandend is, om de jeugd te tonen hoe het moet. Alhoewel. Als ik het niveau zie van verschillende nieuwkomers, dit jaar, dan denk ik dat hij zelfs binnen tien jaar nog sneller zal zijn als enkelen onder hen. Wat ook de reden van zijn terugkeer moge zijn, het is het beste wat de F1 kan overkomen om de tanende interesse van de laatste jaren terug op te krikken. ] |
|
|||
|
|||
Volgens Auto Hebdo is zijn salaris van 7 miljoen Euro/jaar als consultant bij Ferrari gestegen naar 22 miljoen €/jaar als piloot bij Mercedes.
Tja, begrijpelijk dat hij toehapt. |
|
||||
|
||||
Ik hoorde net op Eurosport 2 dat Ralf Schumacher in gesprek zou zijn met Stefan GP. Schumacher JR zou eind februari gaan testen met de S-01 met het oog op een eventuele deelname aan het seizoen 2010 indien 1 van de nieuwe teams zou afvallen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|