De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-03-2010, 20:40
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Quote: Eerst en vooral pet je af voor de kwalificatie van Chandhok. Nog nooit in die auto gezeten, en toch maar mooi op 'slechts' 1,6 sec van teamgenoot Senna.

Volgens Auto Hebdo is Bruno Senna bij de traagste piloten in de F1. Indien dit klopt, dan nog 1,6 sec trager zijn ....
Eveneens volgens Auto Hebdo had het Luxemburgse Renault Team (!) gehoopt op de zeer vele roebels welke vader Petrov beloofd had (er werd met Gazprom, Putin en nog veel meer geheimzinnig gedaan), maar is er (tot nu toe) niets van in huis gekomen. Tja, een investeringsfonds werkt natuurlijk met het geld van anderen. Zich eerst luxueuse burelen aanschaffen; zich dan een rijkelijke wedde toekennen; eventjes 75% van de aandelen van Renault afkopen om met een grote badge op de borst te kunnen rondlopen in het rijk der rijken en als er nog wat winst overblijft uitkeren aan de beleggers. Want of het beleggen in de Formule 1 zo een grandiose winst gaat opleveren, daar heb ik mijn twijfels over.
Reply With Quote
Old 16-03-2010, 23:20
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by camso belgium View Post
Volgens Auto Hebdo is Bruno Senna bij de traagste piloten in de F1. Indien dit klopt, dan nog 1,6 sec trager zijn ....
Ge moet het ook wel in de juiste omstandigheden zien natuurlijk.
Senna had toch al 31 rondjes kunnen rijden in zijn auto in de vrije trainingen.
Chandhok had nog geen meter gereden voor de kwalificatie, de kwalificatie was voor zijn auto nog de shakedown. En hij bleef ook enorm rustig onder de omstandigheden.

Maar om op snelheid terug te komen. Ik zie in Senna ook helemaal geen groots piloot. En ook niet in Chandhok.
Er rijden in GP2, F2, World Series toch wel een aantal piloten die eerder een plaats in F1 verdienen. Maar met talent alleen kom je nog niet in F1, dat weten we allemaal al veel langer.
Old 17-03-2010, 01:14
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Wat mij betreft was de GP goed om de verschillende wagens en hun bezetting te leren kennen. Nog een GP of 2 en ik weet weer wie er allemaal meerijdt
...en dan kunnen we jou aan een quizke onderwerpen ???
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules