|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 27 en 28
Hier zijn de oplossingen van vraag 27 en 28 : Vraag 27 :
Tip : Oplossing : we zien hier een foto van Honda pitbabes die poseren tijdens een motor-evenement op Daytona Speedway… De originele, onbewerkte foto kan je trouwens hier bekijken: Een foutloos parcours voor alle deelnemers, en dat op dit niveau! Proficiat mannen! Vraag 28 :
Tip : Oplossing : we zien hier een foto van Aki Hoshino, een Japans fotomodel dat dezelfde naam draagt als onze gezochte thuisrijder… Hier ging Luigi heel even uit de bocht, maar toch is ook hier een zeer goed globaal resulaat neergezet. Jullie zijn echt wel op jullie best en van alle markten thuis… Dit levert dus de volgende tussenstand op :
Zoals altijd staan de ex-aequo’s in alfabetische volgorde, meer moet je daar niet achter zoeken. In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 29 en 30! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen |
|
||||
|
||||
Vraag 28 vond ik al wat lastiger, met name om te achterhalen wie er bij de start in de verschillende auto's zaten. Uiteindelijk heb ik de seizoenssamenvatting van Eurosport maar gedownload en het uitgebreide verslag van deze race daarin zitten bekijken Gelukkig was het de eerste race van het seizoen, dus ik hoefde niet lang te wachten...
|