|
|
||||
|
||||
Oplossingen vraag 33 en 34
Hier zijn de oplossingen van vraag 33 en 34 : Vraag 33 :
Kleine misstap van ‘Le pilote sans visage’, die de verkeerde equipe zag winnen. Voor de rest een foutloos parcours hier. Vraag 34 :
En hier werden geen missers gemaakt; alle quizzers herkenden alle piloten. Good job! Dit levert dus de volgende tussenstand op :
Zoals altijd staan de ex-aequo’s in alfabetische volgorde, meer moet je daar niet achter zoeken. In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 35 en 36! Je kan de tussenstand overigens HIER nog eens op je gemak bekijken. En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen |
|
||||
|
||||
Bij deze wil ik Juha en Gery bedanken voor het vinden respectievelijk bevestigen van de antwoorden op vraag 33! En ja, jullie lezen het goed, een gedeelte van het antwoord op deze vraag vond ik omdat Juha dezelfde vraag ooit beantwoorde op een Engelstalig forum, waarvoor mijn dank
|
||||
|
||||
Vraag 33: is dat manspersoon met het gele T-shirt die nieuwgierig bij de verhakkelde Porsche naar binnen staat te gluren niet toevallig Werner333?
|
|
||||
|
||||
Ah, ik zie dat ik niet de enige ben die dat dacht
|
||||
|
||||
Dat zou mij verwonderen: de Werner is geboren in 1968 als ik me niet vergis, dus was hij in 1987 19 jaar, en de man op de foto ziet er toch wel ietske ouder uit. Bovendien hebben we deze vragen samen opgesteld, en heeft hij me nooit iets in die zin gezegd...
Maar toegegeven, hij heeft er wel iets van weg, ja. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als schaduwquizzer heb ik hem de vraag ook al rechtstreeks gesteld, helaas tot op heden onbeantwoord |
|
||||
|
||||
Quote:
|