|
|
||||
|
||||
Vandaag mijn schuld vereffend en het bedrag voor men hemd met korte mouwen overgeschreven
|
||||
|
||||
Quote:
De kledij wordt in de loop van volgende week (dins- of woensdag) binnen gebracht om alles te laten borduren.Normaal gezien zou alles in orde moeten zijn tegen de volgende meeting op 18 februari '11.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 28-01-2011 at 23:40. Reason: aanpassing lijst |
|
|||
|
|||
Shame on me !!!
Dat heb ik idd nog niet gedaan ... Ook het lidgeld is nog niet in orde... (ook dat schrijf ik over?) Komt in orde ! Grtz, G |
|
||||
|
||||
De kledij is vandaag binnen gebracht bij onze borduurder.
Normaal gezien zouden ze tegen de volgende meeting moeten klaar zijn. Ik hou jullie op de hoogte van zodra er nieuws is.
|
|||
|
|||
Mijn bestelling is ondertussen betaald.
Nogmaals mijn excuses. P.S. Ook het lidgeld is betaald (appart gehouden zoals gevraagd) Grtz, G Last edited by gert mertens; 28-01-2011 at 15:57. |
|
||||
|
||||
Oké, dat is dan genoteerd. Bedankt en ik zal de lijst hierboven even aanpassen.
|
||||
|
||||
We staan voor de laatste wapenfeiten wat betreft onze kledij. Eindelijk.
Deze morgen gebeld voor de kledij en de belofte gekregen dat ik ze vrijdag rond 17u mag gaan afhalen. Komt goed uit, ik moet toch werken tot 17u en van daaruit ga ik de kledij ophalen. Daarom even een oproep aan diegene die nog kledij te goed heeft, probeer vrijdagavond even binnen te springen, zodat dit afgehandeld kan worden.
|
|||
|
|||
Beste Johny,
Bedankt dat je dit allemaal hebt willen regelen ! Je moet er natuurlijk ook kostbare vrije tijd in steken om -vanallesennogwat- te regelen... En zeg nu zelf een clubshirt geeft toch een "bepaalde" uitstraling naar de buitenwereld toe éh . Nogmaals,Merci !!! Grtz, G |
|
||||
|
||||
Ook van hieruit een dikke pluim voor den Johny.
Goed geregeld en hele mooie hemden makker. Een kus van de juf en een bank vooruit. Guido
|
||||
|
||||
Alle clubkledij is klaar en in onderstaande lijst ga ik even aanhalen wie zijn kledij al heeft gekregen:
Doc: OK -nickname :"Doc" -hemd lange mouw: XXXL (te goed wegens verkeerde maat) -hemd korte mouw: XXXL te betalen: 26 euro = voldaan Nismo: OK -nickname : "Nismo" -hemd lange mouw: XXXL (tegoed wegens verkeerde maat) -hemd korte mouw: XXXL te betalen: 26 euro = voldaan-polo: moet nog een ruglogo op komen Sennake: OK -nickname: "Sennake" -hemd lange mouw: XXXL (te goed wegens verkeerde maat) Big Attack: -nickname: "Big Attack" -hemd lange mouw: XL (moet nog een ruglogo krijgen) HHugo: OK -Nickname: "HHugo" -hemd lange mouw: M (moet nog een ruglogo krijgen) Dominique: -Nickname: "Dominique" -hemd lange mouw: M (moet nog een ruglogo krijgen) TvD: OK -nickname: "TvD" -hemd lange mouw: S (moet nog een ruglogo krijgen) BSmodels: -nickname: "BSmodels" -hemd lange mouw: L (moet nog een nickname krijgen, is meegebracht) -hemd korte mouw: L te betalen: 26 euro = voldaan Loixrallyfan: OK Nickname: "Loixrallyfan" -hemd lange mouw: XL te betalen: 29 euro -hemd korte mouw: XL te betalen: 26 euro = samen 55 euro = voldaan Gert Mertens: OK -nickname: "Gert Mertens" -Hemd lange mouw: XXXL te betalen: 29 euro = voldaan FeM: -nickname: "FeM" -hemd lange mouw: XL te betalen: 29 euro = ????? Eyckles: -nickname: "Eyckles" -polo: L te betalen: 23 euro = betaalt in Jabbeke Diegene die vorige vrijdag niet aanwezeig kon zijn op onze meeting, zal zijn kledij krijgen in Jabbeke of tijdens de meeting van 18 maart '11.
|
||||
|
||||
Quote:
Merci Guido, maar een bank vooruit hoeft niet, ik zit niet graag op de eerste rij, maar die kus van de juf, laat maar komen.
|
||||
|
||||
Een vraagje ivm de kledij. Afgelopen meeting bleek dat er een aantal mensen interesse had in een fleece-jas.
Nu weet ik dat er een aantal mensen er al eentje hebben, maar ik heb er totaal geen info over. Mijn vraag is de volgende; Wie bezorgd mij de gegevens van zo'n Fleece-jas (staat in de kraag) zoals fabrikant en eventueel kleur. Graag ook een 2-tal foto's in kleur (voor- en achterkant) om de logo's in beeld te krijgen. Daarna kan ik gaan vragen bij onze borduurder wat de prijzen zijn van zowel een hemd als Fleece. De gegevens en foto's sturen jullie maar via mail naar mij. johny.vandeput@skynet.be Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
Ik heb eigenlijk veel meer interesse in een Polo met korte mouwen.
Wie denkt er nu aan een Fleece jack, de zomer staat voor de deur mannen. Komaan Ik zat er zelf net aan te denken om deze te laten bedrukken tot ik het verslag las van de laatste vrijdagavond meeting, en ik dus even heb afgewacht.
|
||||
|
||||
@ Mech@nic; zoals je kon lezen in het verslag, zijn we toen van T-shirts/polo's afgestapt omwille van de kwaliteit/levensduur en het feit dat we niet aan pasmodellen geraken. Vervolg volgende vergadering.
|
||||
|
||||
Een paar meetings geleden, hebben een paar nieuwe leden interesse getoond in een hemd.
Ondertussen heb ik een prijsaanvraag gedaan en verkregen. Op dit moment kost een hemd, voorzien van 3 logo's (ruglogo, borstlogo en nickname) 40 euro. Volgende mensen hadden interesse: -FRED65 : maat XL (mag besteld worden) -Rocknrolla: maat M (mag besteld worden) -EtronQuattro: maat L Mag ik vragen dat zij die een hemd willen, het bedrag van 40 euro ofwel meebrengen en betalen op de meeting van 21-02 ofwel overschrijven op volgende rekening: De Paddock v.z.w. Roskamstraat 13 2360 Oud-Turnhout Rekeningnr 733-0082342-19 Vanuit het buitenland: IBAN rekeningnr BE39 7330 0823 4219 BIC code KREDBEBB Met als mededeling je nickname
|