|
|
||||
|
||||
Zakspeed Capri "Jägermeister" - Tamiya - 1/24
Hier zijn dan eindelijk de eindfoto's van de Jägermeister-Capri.
Een project dat in mei van 2009 begon en waarvan het uitgebreide bouwverslag HIER is terug te vinden. Eerst nog enkele binnenfoto's
|
||||
|
||||
Vandaag eens de tijd genomen om hem eens in het zonnetje te zetten:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hij blijft fenomenaal mooi
|
|
||||
|
||||
Enkele vanuit een andere hoek:
Enkele detailfoto's;
|
||||
|
||||
Nog een paar om af te sluiten;
En afgelopen weekend werd hij bekroond met een 3de plaats in de afdeling "Racewagens" op de beurs van Jabbeke; Dit was het wat mij betreft, bedankt voor jullie aandacht en op naar een volgend model
|
||||
|
||||
prachtig.
Schitterend resultaat. En proficiat met je beker. Grtjs, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Schitterend werk, maat. Prijs dubbel en dik verdient.
|
||||
|
||||
Deze foto's heb ik blijkbaar gemist, maar beter laat dan nooit hé.
Ik had het je al gezegd, maar dus hier nu ook geschreven: Zeer knap model geworden met toch enkele indrukwekkende modelbouwstoten die ge hier uithaalt, vooral het openwerken en juist maken van de body vind ik indrukwekkend. Het heeft lang geduurd, maar de aanhouder wint hé en hoe!!! Proficiat!!!
|
||||
|
||||
Prachtig .
Ik ben bezig aan de Nigrin versie . |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|