![]() |
|
|
||||
|
||||
karten in het buitenland
De familie Van der Borght gaat op skivakantie en gaan daar .... skiën, skiën af en toe ook eens eten en zeker niet te vergeten 'karten'!
![]() ![]() jeps, en we hebben een grote les geleerd 'Hoe onderhoud ik het best NIET een kartingzaakje!' Wij dus flink naar de balie en vragen 2 sessiekes aan (binnen happy hour ![]() ![]() ![]() Wel opgepast voor banden die niet vasthangen en dus in het op de baan terrecht kunnen komen en daar dan ettelijke sessies kunnen blijven liggen. En die ge dan tegen u hoofd kunt krijgen als er nen onozelaar wa belachelijk rijdt!!! ![]() De vlaggen liggen 'ergens' stof te krijgen... geen vlag gezien, en soms is dat wel handig en veiliger zenne!!!! Na een kwartier gaan dan de oranje lampjes branden en wordt er verwacht dat ge binnenkomt... hoe ge dat doet enzo is niet van belang ![]() En dan een sessie tussen die 2 van ons laat die kerel dan duo-karts (met klein mannen dus he) gewoon mee tussen de rest rijden... das al jammer maar als ge dan die mannen met die duo-karts ziet rijden... ![]() maar allé de mannen konden het niet laten om 2 dagen later nog eens te gaan ![]() Ge kunt altijd eens een kijkje nemen hier |
|
||||
|
||||
Héhéhé, ook laten vangen door de "kartinguitbaters" van winterberg?
Ik heb het ook meegemaakt, op het folderke lijkt het echt keiii mooi en toch wel groot enzo en daarzo komt ge beneden en dan is da zo piepklein. ![]() Awel met alle chinezen maar niet meer met den dezen zelle. ![]()
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen, ik was weer snel
![]() 1.5 secjes sneller dan de 2e op een circuit waar de tijden rond de 30 lagen. De kartjes waren nog behoorlijk, het circuit daarentegen was poepsimpel, en vlaggen kenden ze er niet. Maarkom, ik heb mijn sessie'kes weer gehad.
|
||||
|
||||
Hier alvast een paar fotokes, een beetje bewogen maar dat komt meer door de après-ski
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
da noemt dan een duo-kart
![]() ![]() maar als je dan ziet hoe sommige pipo's daarmee 'rondsjeezen' met een klein bengelke daar vanachter in, dat is gewoon maf!!! btw voor alle duidelijkheid Beemer heeft de foto's genomen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
hehe, busted
![]()
|
||||
|
||||
Gluhwein, Fraulein ?
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
nee toch niet
![]() |
|
||||
|
||||
Gluwhein? neenee witte wein
![]() |
|
||||
|
||||
ale t was weer de moeite, ze kennen de belgen daar weer eens: ein, zwei zaufen!!!!!
|
|