De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-03-2003, 22:04
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Idd knappe race. Bruno was sneller dan de rest. Volgens mij een juiste uitslag al kunnen er nog wat kleine puntjes bijgeschaafd worden. ( wat zeker zal gebeuren ). De oplossing die genomen werd voor de einduitslag is de enige juiste. 60 sec. zwarte vlag is 60 sec. en geen 44.
2 teams dus op de eerste plaats, niet meer dan een correcte beslissing. Geen punten voor de 2de plaats, ook zeer goed.

Een zeer faire wedstrijd, zeer goede sfeer. Mijn complimenten aan de mannen van de bokken. Dit zijn nu eens kleine probleempjes die door autosportkenners worden opgelost se.

Op naar de volgende. Verder ook mijn bedankje aan Philippe die de deur mooi opendeed in mijn achtervolgingsweg. Blijkbaar kunnen zulke races de mindere sfeer tussen 2 piloten dan toch enigsinds wat verbeteren, bedankt.
Ook gij zijt bedankt driesco , zonder u hadde we da nooit gemerkt ale ik toch nie da v die zwarte vlag
Reply With Quote
Old 16-03-2003, 22:10
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

't was een vre tof koerske (lang geleden da'k mij nog zo geamuseerd heb in een kart) en das voor mij nog altijd het belangrijkste, juist spijtig dat Lieve in de 3de ronde de banden ging opoeken anders waren we zeker hoger geeïndigt dan die 7de plaats nu... maar 'k mag nie klagen, den driesco rijdt nie meer weg van mij nu (zowel in de kart als in den auto eh )

Chapeau voor de organisatie, 't was dik in orde zenne mannen
Reply With Quote
Old 16-03-2003, 23:23
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Tof koerske. Alleen zouden mannen die hun vrouw wegduwen wel zwart mogen krijgen Vooral als ik die vrouw daarna niet meer kan ontwijken en me nu wel een beetje schuldig voel als monique pijn zou hebben. Patrick dit is dus jouw schuld Echt wel een toffe koers. Wel laatst gestart, maar niet laatst gefinisht. missie volbracht dus.

Reply With Quote
Old 17-03-2003, 00:11
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Zwaar frustrerend, al die positieve commentaren hier.
Ik gaan is dringend weekend werk zoeken. Vakantie werk licht al vast. Ik moet echt is wa regelmatiger komen meekarten...

Zowel me de Mak als de bokkencup
Ik hoop dat ik volgend seizoen op beide fronten kan meestrijden.
Old 17-03-2003, 00:31
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Bon,

Ik krijg hier dus de volle laag vandaag !

Even wat verduidelijken dus...

1° Sennake:

Mijn excuses ook tegenover jou, maar het was niet "gemeend". Mijn lieve echtgenote reed nl eigenlijk een beetje heel veel in mijne weg...Er waren zo van de collega's die haar nl dwars hadden gezet, en dan was er ook nog een andere collega (mijn teammaat in F1 Rem nb !) die haar nog een patat bij gaf,..

Geen nood STijn, alles is min of meer OK. En Monique is intussen overtuigd van het nut van een ribbenbescherming...Volgende keer mag je dat nog eens proberen..

Maar nadat ze terug vertrokken was na de eerste crash, reeds ze eerlijk gezegd te traag en wou ik dus voorbij. En dus, zoals Mistery had gezegd.. een duwke centraal achteraan, ..en nog een,...en nog een...en OEPS ! te laat en te ver opzij ...en toen ging ze rond..

Het is thuis intussen al wel bijgelegd, mits wat extra "huiswerk" en een dikke knuffel

Maar ik had eigenlijk wel compassie met ons "groentje" (letterlijk toch hé, met je overall )

Geen nood, vanaf volgende race:
See You in 2 !
Denk eraan daar ben je wel een van de snelste!

2° Race@Davy

Zeg, heb je al eens achteruitkijkspiegels gezien op ene kart ? Ik niet hoor.. En wat doe je als je geen blauwe vlag ziet? Doorrijden verdorie. Ik had je dus niet gezien hé. Maar eigenlijk, ik ben al veel te lief geweest voor Sonja, die laat ik eerst passeren, waarna blijkt dat ze eigenlijk niet rapper rijd dan ikzelf.

Volgende keer, 3* claxxoneren !

De Race:

Lage 26 en zelfs een 26.04, da's toch niet slecht denk ik.
Ik vermoed dat ik mijn stint uiteindelijk geëindigd ben rond de 5° plaats

Tenslotte nog even Kristof bedanken. Het was wel even een "last minute" arrival van mijn teammaat, maar op de baan was daar niks van te merken. Een knappe tweede stint en plaats 4 is niet slecht. MERCI !!

Een toffe middag gehad, lekker pittig op dat kleine baantje. En ik zeg er duidelijk bij, er is steeds FAIR en eerlijk gereden. Er werd wel gestreden, maar niet "vuil" gereden!!

Die zwarte vlag, weet ik niks van, dus daar spreek ik me niet over uit.

Misschien dat we volgende keer wel onze marshalls moeten wakker maken..die mannen lagen echt van het zonnetje te genieten.

Allemaal tot ziens in Herselt !!

Last edited by fordje; 17-03-2003 at 00:33.
Reply With Quote
Old 17-03-2003, 08:17
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Misschien effe 2 of 3 marchalls van circuit Zoler recruteren. Zij kennen de spelregels wel zoals het moet. Voor een etentje of een free drive doen die mannen dat wel. Ze gaan wel een ganse dag op zolder staan voor een appel en een ei
Reply With Quote
Old 17-03-2003, 11:06
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Driesco
Misschien effe 2 of 3 marchalls van circuit Zoler recruteren. Zij kennen de spelregels wel zoals het moet. Voor een etentje of een free drive doen die mannen dat wel. Ze gaan wel een ganse dag op zolder staan voor een appel en een ei
Als een goede organisator dit wil en kan afdwingen, lukt dat misschien maar over het algemeen geven indoorcircuits dit niet graag aan externen.

Trouwens dit wordt door de NKBK beschouwd als "piraat"-wedstrijd en daaraan mogen "officiële" baanposten niet deelnemen (als baanpost).

C U
Reply With Quote
Old 17-03-2003, 11:43
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

De medewerking van enkele marshals zou inderdaad te overwegen vallen, doch dient rekening te worden gehouden met de officieel geldende bepalingen en beperkingen omtrent deze materie.

Ik begrijp ook wel dat, los van deze officiële bepalingen) vele indoorcircuits dit niet graag uit handen geven, maar we gaan er toch alles aan doen om minimum twee "eigen" mensen te plaatsen rond de omloop.

Efkes ter algemene info : aangezien dit kampioenschap officieel aan de VAS werd voorgesteld en VAS het goedgekeurde als een clubkampioenschap van een erkende nationale renstal, vallen wij niet onder term 'piraatwedstrijd' . (Is trouwens een term die ik niet zo graag gebruik...). Als clubkampioenschap dienen de deelnemers niet over een officiële licentie te beschikken maar wel lid te zijn van de organiserende renstal (behalve "Guests"), gezien dit clubkampioenschap (na goedkeuring !) gecatalogeerd wordt als "activiteit binnen de erkende nationale renstal".

Last edited by Mistery; 17-03-2003 at 12:07.
Reply With Quote
Old 17-03-2003, 14:49
Gikke's Avatar
Gikke Gikke is offline
De Paddock Rookie

Joe iedereen,

Wat mij direkt opviel in Hasselt was de grote properteit van alles daar ! Alles leek en was piccobello in orde, behalve weer de timer van mijne kart die bij links draaien uitviel ..... maa geen probleem, ge had toch genen tijd om er naar te loeren.

Voorts heel goe gereden, zeerg goe geamuseerd, nen dikke proficiat voor de organisatie, tof, op tijd, enfin helemaal koosjer !
Hoop da ze allemaa zo gaan zijn.

Nog es bedankt aan mijnen teammaat Fred Jammaer, hij was veel sneller dan ik, ik heb dan ook een kwartier na mijn overname de leiding moeten afstaan aan de grote jongens. Zoals Sennake zegt, nog een beetje groen achter ons oren.

Veu de rest : laat de volgende maar komen !!!!!!
Old 17-03-2003, 20:22
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Oneliner
Zwaar frustrerend, al die positieve commentaren hier.
Ik gaan is dringend weekend werk zoeken. Vakantie werk licht al vast. Ik moet echt is wa regelmatiger komen meekarten...
Op 6 april is de volgende wedstrijd, Oneliner.
Indien je wenst om één of twee wedstrijden van de Mistery Bokken Cup mee te rijden (en indien er nog een plaats is voor deze wedstrijden), ben je van harte welkom ! Alle info + reglement kan je vinden op www.misteryracing.com
Reply With Quote
Old 17-03-2003, 23:27
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

als er plaats is in mijn begroting zult ge me er zeker en vast is tegen het lijf lopen dan
Old 18-03-2003, 00:30
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Misschien is het handig om op de paddock te posten wanneer er nog plaats is voor een race. Dan kunnen alle geïnteresseerden deelnemen.
Reply With Quote
Old 18-03-2003, 08:35
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by speesman
Misschien is het handig om op de paddock te posten wanneer er nog plaats is voor een race. Dan kunnen alle geïnteresseerden deelnemen.
Dit zal ook gebeuren, telkens één week voor de wedstrijden.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules