![]() |
|
|
|||
|
|||
ik kan ni naar u komen sennake omda ik nog ni me den auto mag rijden!
tzal dan trein worden alsk kom. welk museum is da???? |
|
||||
|
||||
Het museum van Stavelot, waar een boel racewagens staan die op Spa gereden hebben, plus nog een boel andere wagens...
|
|
||||
|
||||
Sennake, voor mij is je voorstel OK.
|
|
||||
|
||||
Voor mij ook
![]()
|
||||
|
||||
ik ben nog NIET zeker of ik zaterdag meekan...
meer info volgt
|
|||
|
|||
cool ik kom waarschijnlijk!
|
|
|||
|
|||
Ik zou er zeker willen bijzijn. Er zijn trouwens het vorige weekend zaken gebeurd waarvan ik het fijne zou willen weten.
Ondanks dat weet ik nog niet of ik kan komen. Moest ik eventueel wat later zijn, bestaat er ook nog een GSM zodat ik jullie wel kan vinden. WILD THING ?!?!?!?!?! C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
eeeuuuuhm, die groeps- en serie dingens die waren ni "van" mij he jom...
ze gaan iere sebie nogal wa denken van mij... assek in de guy zennen otto zowel groeps as serie.... LOL
|
||||
|
||||
Ik kan maar 1 ding zeggen: moeders, houd jullie dochters binnen als Oneliner het huis uit mag...
|
||||
|
||||
Hopelijk leest de pa van Oneliner dit niet, anders mag hij niet meer mee. Maar, kan Oneliner niet beter naar het strand gaan dan naar de F1?
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
seg manne, heb iere wel een reputatie hé
![]() wa moete al mijn mate iere ni denken. ![]() mor ik MOEt erbij zeggen, dat ik me beeeeeeeeeeeeeeestig goe geamuseerd heb. khoop jullie ook. op een gegeve moment dacht ik wel ff da guy uit zenne otto ging valle, azo hard lache ![]()
|
||||
|
||||
euhm, ik moet gaan werken zaterdag, en zal dus ni aanwezig zaterdag
![]() Tis bij de meneer die me verlof heeft gegeven om naar de f1 te gaan, en ik vind dat ik er dan ook iets tegenover mag stellen... hoop dat jullie et begrijpe, en dat jullie jullie even goed zullen amusseren zonder mij (quasi onmogelijk ![]()
|
|||
|
|||
Ik heb net CARLOS gezien op "Man bijt hond".
De expositie werd er voorgesteld. Op de achtergrond kon ik ook twee litho's van hem zien. Het ziet er veelbelovend uit. Ik zag ook enkele kunstwerken van andere militairen. Dit had niets met autosport te maken maar zag er ook goed uit. Sennake, kan je zeggen hoelang de expositie te bezoeken blijft. Ikzelf kan namelijk vrijdagavond niet mee (wegens werken) maar plan misschien later wel eens een bezoekje. C U |
|
||||
|
||||
Je kan het hem zelf vragen op zaterdag, maat :-)
En anders vraag ik het wel en post ik het hier. Zijn werken zijn ECHT wel de moeite hoor! Je kan ze natuurlijk ook bekijken op zijn homepage : http://home.pi.be/~mathiasg/ |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|