![]() |
|
|
|||
|
|||
Zijn er mss nog mensen met foto's van de Callaway moet daarom niet die van AD Sport of RTm zijn mag ook van een ander raceteam en ander race-kampioenschap zijn hoor.
Sportieve Callawaygroeten, Thomaske_GLPK |
|
|||
|
|||
Thomaske, het spijt mij, maar het moet mij toch van het hart :
Kan jij op dit forum in feite nog iets anders dan om foto's zagen en herhalen wat iedereen al weet ? Als je ergens een post van jou tegen komt, dan is het van dat... Trouwens, jouw posts zijn inhoudelijk niet direct een toegevoegde waarde, niet voor dit forum, noch voor het team waarvan je melding maakt in je nickname... Sorry, het lag al lang op mijn hart, 't moest er ooit es van af... Last edited by Mistery; 13-03-2004 at 17:12. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Merci Marcske... aangepast
![]() |
|
|||
|
|||
Misschien kan dit helpen :
Callaway Companies 3 High Street Old Lyme, Connecticut, USA 06371 860 434 9002 telephone 860 434 1704 fax C U |
|
|||
|
|||
Oké Mistery ik zal me aanpassen. Ik zal nu mijn verontschuldigingen aan bieden aan u en aan de rest van wat ik volgens u zoal verkeerd gedaan heb. Sorry hiervoor dan. Maar als je ziet in de thread 'starterslijst belcar 2004' dan herhaald iedereen gewoon toch een paar keer hetzelfde of niet soms en dan vind ik ook wel als je zo tegen mij gaat uithalen dat je het tegen de andere ook mag doen hoor, sorry dit moest nu eens van mijn hart. Maar ik zal me aanpassen Mistery.
Ciao Mod Note: Quote:
Last edited by TiBo; 14-03-2004 at 13:27. |
|
|||
|
|||
@ Mistery: er zijn veel Paddockers die van foto's houden en daarom heb ik in 'Vraag aan admins' voorgesteld om een kamer te openen voor alleen foto's. Omdat jij mss niet zo graag veel foto's ziet kan ik niks aan doen hé. Maar zoals ik daarjuist al zei ik zal me aanpassen, oké? Zand erover?
Vriendelijke groeten, Thomaske_GLPK |
|
|||
|
|||
heeft er echt niemand nog foto's???
want er staat hier meer van geruzie dan van een callaway ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|