De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-03-2004, 15:10
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Mario,

Ik zal u mijn TV-schema eens doormailen.
Je mag er ook nog Villa Politica, De Zevende Dag, Polspoel & Desmet, ... aan toevoegen.

Old 19-03-2004, 15:26
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mario
Och, ik ben zeker niet helemaal op de hoogte, maar laat me ook niet zomaar gelijk wat inprenten wat door enkele heethoofden wordt gedicteerd en neem niet zomaar alles voor waar aan.

Economisch gaat het Wallonië iets beter voor de wind als een aantal jaren geleden. Het geboortecijfer ligt er ook iets hoger dan in ons prachtig Vlaanderenland, dus binnen enkele decennia is de situatie mogelijk weer helemaal omgekeerd. Ik ga zeker niet betwisten dat er misbruiken zijn, maar alles wit-zwart voorstellen is wat te simplistisch.

Voor de rest helpt het wel af en toe eens naar programma's als Actueel of Terzake te luisteren/kijken.
Ik kan gerust enkele misbruiken opnoemen, maar dit is een autosportforum en geen politiek forum. En met enkel naar Terzake te kijken, ben je op de hoogte van recente gebeurtenissen... maar in politiek is geschiedenis nu eenmaal ook vrij belangrijk en dan kan een boek over de betreffende materie zeer verhelderend werken
Reply With Quote
Old 19-03-2004, 16:13
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular

Sorry, dat ik deze thread startte maar ik meende dat het de autosportliefhebber aanbelangt. De Militaire Domeinen, en dan vooral de vliegvelden zouden een welkom alternatief/afwisseling vormen voor de huidige motorsportaccomodatie. Maar uiteindelijk staan we toch nergens. Wat is er al uit voor Forum voor gemotoriseerde sporten gekomen. Men is daar al 6 jaar mee bezig en nog altijd nada noppes resultaat. We zouden beter allemaal op een lijn staan, dan kan je al eens op tafel slaan. Maar als ieder z'n eigen specifiek agenda hanteert, zal er enkel onderlinge concurrentiestrijd zijn. (Dat is net wat de Groenen willen) En dan is het binnen dit en 5 jaa volledig gedaan met auto-en motorsport in Vlaanderen. Dan zal je wel naar Dour moeten om te rijden/kijken.
Reply With Quote
Old 19-03-2004, 16:17
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Tja, ik beweer ook niet de waarheid in pacht te hebben (zeker niet in deze kwestie, want ken er omzeggens niets van), maar ik steiger wel als men met absolute waarheden afkomt, die bovendien nog in een bepaald kraam passen.

Zoals ik al schreef, zijn er ongetwijfeld wantoestanden, maar het discours dat de Walen luirikken zijn en ons geld gewoon opsouperen, is eenvoudigweg een karikatuur.

Ga dat maar eens uitleggen aan iemand die zich elke dag afpeigert bij Arcelor of zo.

Soit. Ik ga er maar mee stoppen, want het is hier een autosportforum.
Old 19-03-2004, 17:23
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:

Zoals ik al schreef, zijn er ongetwijfeld wantoestanden, maar het discours dat de Walen luirikken zijn en ons geld gewoon opsouperen, is eenvoudigweg een karikatuur.

Dat is idd een karikatuur, 100% mee eens
Reply With Quote
Old 19-03-2004, 21:12
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:

Inderdaad en het verschil tussen de Vlamingen en de Walen zal altijd wel aanleiding blijven geven tot discussies waar we hier niet veel mee opschieten.

Wel jammer dat de lijst er mogelijke terreinen en circuits weer kleiner wordt.
Reply With Quote
Old 20-03-2004, 12:23
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo
[BWel jammer dat de lijst er mogelijke terreinen en circuits weer kleiner wordt. [/B]
Ik denk dat er nog zoveel potentiële terreinen mogen zijn eh, veel haalt het niet uit... mileuwetgevingen e.d. eh, in Zolder is het zelfs al op het randje van leefbaar (voor het circuit dan).
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules