![]() |
|
|
|||
|
|||
grote kans dat ik er ook eens langskom!
zaterdag en/of zondag, waarschinlijk alleen zondag. weet er iemand soms of er bussen naar het circuit rijden??? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
10. op zondag zeker en zaterdag misschien weet nog niet zondag 100% zeker10
|
|
|||
|
|||
Quote:
HASSELT STATION VERTREK 7:30 - 9:55 - 11:55 - 13:55 - 15:55 - 17:55 CIRCUIT ZOLDER VERTREK 8:13 - 10:38 - 12:38 - 14:38 - 16:38 - 18:38 BUS NUMMER 23 stopt juist voor de tunnel van het circuit. ![]() ![]() MVG ![]() |
|
|||
|
|||
bedankt!
Ik kom zondag af van de morgend al. Men pa brengt me en der komt ne vriend mee. Greetz en misschien tot ginder he! |
|
||||
|
||||
Misschien?????
Zie maar dat ge op de plaats van afspraak zijt. ![]() |
|
|||
|
|||
en waar is dat?
ik ben nog nooit op zolder geweest zenne! shame on me ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
laten we hopen op beter weer dit jaar
|
|||
|
|||
tschijnt geven ze voor zondagnamiddag regen
![]() ![]() ![]() voorspelt weinig goed: ![]() |
|
||||
|
||||
Dat is dus ongeveer op de plaats van het rood cirkeltje.
Zaterdag: 12.00 uur aan de fritkoten aan de toren. Zondag: 12.45 zelfde plaats. ![]() |
|
||||
|
||||
en een kleine tip..........eet geen frieten daar........vettige zooi. Bij Tinus in de OTO-bar smaken ze beter..................
![]() Zie u allen zondag.......tot dan!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
thx marshal, anders had ik geld weggesmeten !
prijs zondag 300BEF he? |
|
||||
|
||||
Mijn eerste foto vanop Zolder tijdens het Racing Festival; er zullen er nog meer volgen!
![]() |
|
||||
|
||||
Aangezien deze meeting voorbij is heb ik de thread dan maar gemoved naar voorbije ontmoetingen.
|
|
|||
|
|||
slim werner
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik dacht daar ook eigenlijk aan! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|