|
|
||||
|
||||
hopelijk zonder grote blauwe en rode vlakken met de sponsor er al op geprint. Ik spuit die vlakken liever
|
||||
|
||||
Renaissance zal ook de Novikov Fiesta wrc maken. Ook een heel mooie livery.
|
|
||||
|
||||
Racing43 decals
|
|
||||
|
||||
Wat betekend dat? in het NL...
|
||||
|
||||
Sjakosj: handtas
Al zo goed als in de sjakosj; Zo goed als zeker.
|
||||
|
||||
Reji heeft een aantal liveries voor de Fiesta aangekondigd (zowel WRC als S2000): zie hier: http://forum.depaddock.net/showthrea...096#post276096
|
||||
|
||||
Last edited by scoobyfreak; 06-09-2012 at 21:39. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
nice,
Op de facebook pagina staat trouwens te lezen dat de container in Antwerpen aangekomen is
|
||||
|
||||
Quote:
Probleem met colorado is dat zij werken zonder de body van belkits. Ze zetten gewoon de 1/43 om. Ik heb me er 1 keer mee laten vangen maar geen 2de keer. Die tanak daarentegen is wel de moeite.
|
||||
|
||||
Bij welkeen heb je dan problemen ondervonden?
|
||||
|
||||
Solberg C4, livery paste van geen kanten.
|
||||
|
||||
Maar Colorado maakt decals voor Belkits. Ze zullen de afmetingen dan wel hebben zeker.
|
|
||||
|
||||
Quote:
aangezien zij deze getekend hebben op 1/43 voor ixo, hebben ze gewoon vergroot. dus moeilijk te zeggen of het zal kloppen. zeker met zo'n grote decals. |
|
||||
|
||||
En de volgende kit (nummer 4 dus) wordt een Skoda Fabia S2000!
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 10-10-2012 at 14:27. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|