![]() |
|
|
||||
|
||||
misschien is Bas zijn helm vergeten, en heeft Heidfeld hem gewoon effe gepast?
|
||||
|
||||
Ik heb een 2464x1648 wallpaper van Bas in de Jordan op mijn pc staan,wie interesse heeft erin kan ik hem gerust doormailen,stuur een pm
![]()
|
||||
|
||||
Hier is ook een hele discussie aan de gang over het uit de lucht halen van die roddel ... http://www.f1pits.net/forum/viewtopic.php?t=5012
Het kan wel dat er misschien wel hoop was, maar als je de laatste zinnen van de press-release had gelezen zag je duidelijk dat het Glock en Heidfeld waren die mochten testen ... |
|
||||
|
||||
In de Autosport van 29-01-04 krijgt Leinders nog een flinke veeg mee van het Jordan F1 Team
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
ofwel is dit waar ... ofwel zegt het jordan team dat alleen maar om henzelf goed te praten ... |
|
||||
|
||||
dat zal wel waar zijn
maar ze hadden bas niet direct moeten zeggen om de gas open te trekken om hun bazaar te testen hé, die jongen reed in zijn eerste toer met een F1, laat die dan toch rustig bollen tot hij het een beetje gewoon is, niet?
|
|||
|
|||
dat vind ik ook ... dachtten ze dat hij SUPERMAN was of zo?????
Bas zelf had dat eigenlijk ook wel moeten beseffen maar ja het is gebeurd en we kunnen spijtig genoeg de klok niet terugzetten |
|
||||
|
||||
Quote:
Als piloot ben je verantwoordelijk om je wagen heel te houden ..... Al zeggen ze bij Jordan, dat hij de rem niet mag gebruiken... Gaat hij dat dan ook doen ? .... Dan moet je als piloot duidelijk stellen dat je dat niet kan, of minder risico's nemen
|
||||
|
||||
Quote:
ge gaat mij toch niet vertellen dat Bas niet met een éénzitter kan rijden, daarvoor heeft hij al ervaring genoeg! Ok een F1 zal wel iets speciaals zijn, maar wie zegt dat de mannen van Jordan Bas zo niet wilden testen en dat het nu verkeerd is afgelopen? Dat zullen we wel nooit weten, maar soit ..;
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Op de site van Pitstop staat de tekst nu ook in het Nederlands
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bas is een piloot met heel veel zelfvertrouwen. Een kenmerk dat vaak een heel positief resultaat geeft voor een piloot maar soms is teveel zelfvertrouwen ook een nadeel.....
|
||||
|
||||
ze zijn wel duidelijk moet ik zeggen, bas is geen goede piloot in hun ogen
![]()
|
||||
|
||||
Jordan bevestigd eigenlijk gewoon wat ik al dacht, spijtig voor Bas, maar trop is teveel én teveel is trop gas é...
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|