|
|
||||
|
||||
Gisteren ook een Hummer gezien, een Ferrari 360 en een hele resem Porsches...
|
||||
|
||||
In Grimbergen, TOV de garage van Deti staat ook een zandkleurige Hummer (short chassis, enkel cabine, stoffen achterklep)
|
|||
|
|||
Eergisteren ook zo'n mini Hummer gezien. Wel een aparte 4x4.
|
|
|||
|
|||
Vandaag Dodge Ram gezien zalig hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
- een Cayenne (met V6 motor, 3,2 liter, enz... model met vooraan normale luchtinlaten in de voorbumper) - een Cayenne S (met V8, 350pk, een atmosferische, ook model met vooraan normale luchtinlaten in de voorbumper) - en een Cayenne Turbo (ook met een V8 met turbo's en 450 pk, model met vooraan nog grotere luchtinlaten in de voorbumper)
Mickey Last edited by Mickey; 18-04-2004 at 19:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb me suf zitten zoeken achter deze thread, maar kon hem onmogelijk vinden, alleen maar om te zeggen dat ik afgelopen week een autotransporter vol met Mitsu's EVO VIII zal voorbijbollen. Eindelijk worden die dingen nu ook in ons land ingevoerd. |
|
|||
|
|||
Quote:
Vorige week op de jaarlijkse Paas-autoshow in Tessenderlo stond er zo eentje op de Mitsubishistand. Net als op het autosalon (remember) werd elke auto aan een doorgedreven onderzoek onderworpen... En dan de Mitsu. Helaas was hij gesloten... Na een verhelderend gesprek met de verkoper, kreeg ik hem zo ver dat de deuren opengingen. Heel wat lovende woorden voor deze auto... En ....... Hij zou in mijn garage passen.... C U |
|
||||
|
||||
Deze voormiddag op de baan van Hechtel naar Leopoldsburg: 5 nieuwe Aston Martins, de nieuwe DB9 en allemaal met Engelse platen, ook twee nieuwe Jaguar S-types rijden hier rond met ook Engelse platen, Flanders Drive op volle toeren
Last edited by Snelle Japie; 12-05-2004 at 15:02. |
|
|||
|
|||
ik heb in Oostenrijk de nieuwste BMW jeep gezien de BMW X3 sportief bakske - ik heb er zelfs 2 gezien
en dan ook nog een cayenne turbo |
|
||||
|
||||
Exotica is misschien een groot woord ... Maar Zondag op de E40 richting Kust een kolonne gezien van 85 new Beetles .....
Kmoet zeggen .... was wel een machtig zicht ... precies een hele armada op weg.
|
||||
|
||||
Dees weekend in oud-turnhout: nen omgebouwde lada maet vanachter een tapkraan geinstalleerd.
|
||||
|
||||
Op een week tijd twee keer hetzelfde imposante tuig tegengekomen waarvan merk en type tot gisteravond voor mij een groot raadsel bleken. 't Was zwart, wielen van 20" eronder, hoge gordellijn en een ietwat chopped dakpartij, een beetje gedrongen, maar zeer zuiver design. Toeval wou dat onze Wouter dat ding ook een paar keer te lande was tegengekomen, en een navigator die zijn werk goed doet die noteert. Hij had de kombinatie FX35 weten op te schrijven, maar ook voor hem bleef het een onbekende opvallende vierwieler. En wat doet iemand die alleen maar over FX35 beschikt Werner333? Juist, googlen, en zo is de identiteit van "het zwarte beest" Infinity (zeg nooit zomaar banaan tegen een Nissan) FX35.
Naar mijn persoonlijke mening beschikt deze Japanse SUV over veel meer stijl en karakter dan een Porsche Cayenne en familieleden. Wedden dat er a.s. zondag zo enkele te bewonderen zullen zijn, bij mijn weten is die Infinity in ons land niet officieel te koop. jan |
|
||||
|
||||
Allen binnen 5 km van mijn deur:
Porsche Cayenne Marcos TVR Taimar Porsche 911 en een Mazda RX7 |
|
||||
|
||||
Mazda garage Lemmens in Dilsen Stokkem hebben ook wel een knappe Mazda RX7 gezien op de tuning in Zonhoven vorige week
|
|
|||
|
|||
voor wie morgen naar zolder gaat de safety-car van de worldseries nissan 350 Z is zalig
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|