|
|
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
In Dendermonde is er recent een nieuwe modelbouwwinkel bijgekomen, hieronder meer gegevens:
Flanders Scale Models Grootzand 113E 9200 Grembergen (Dendermonde) Tel: +32.(0)52/52.38.47 website: http://www.flascamod.be/ Beschrijving Baan Dendermonde - Grembergen centrum, voorbij het rond punt, vlak voor het stadium van KAVD op de linkerkant. Vragenlijst Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? JA Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? JA Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...)? Heb er geen resin zien liggen, maar ze verkopen heel veel vliegtuigen en militaire modelbouw Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...)? JA Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? JA Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) JA Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? Voorlopig nog niet, maar de verkoper wist mij te zeggen dat die wel zouden moeten binnenkomen. Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Weet ik niet, zal volgende keer vragen. Aanvulling Het zijn heel vriendelijke mensen. Als je vragen of problemen hebt met een model, helpen ze je graag verder. Op vrijdagavond is er meestal iemand aan een tafeltje aan het werken aan een model. Je kan dan eens gaan kijken en vragen stellen. Hopelijk kan ik hier iemand mee helpen! Groetjes Last edited by CarRerA; 10-05-2007 at 10:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals ik reeds eerder gepost heb, is de winkel recentelijk wat overzichtelijker geworden ... Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Quote:
Met VG Jamme |
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Ga jullie een beetje proberen te helpen........ Hier gaan wij dus: Vadec Basiliekstraat 66 1500 Halle Tel: 02/3560403 Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) Nee Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) Ja Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? Ja Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) Ja Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? (wordt blijkbaar een belangrijk thema) Nee, maar kan ze bestellen (Klant van mij) Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Weet niet. Met VG Jamme |
|
||||
|
||||
Volgende:
Verschooten Herman: Eiermarkt 31A 2000 Antwerpen Tel: 03/2326622 Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) Ja Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) JAKan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? Ja Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) Ja Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? (wordt blijkbaar een belangrijk thema) JA Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Weet niet. Om niet te eindigen met 3459 posts, zal ik deze maar aanvullen......... Modeltreincenter Baillien Turnhoutsebaan 219 2140 Borgerhout Tel: 03/2369708 Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) Nee Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) Ja Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? Ja Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) Ja Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? (wordt blijkbaar een belangrijk thema) Nee, maar kan bestellen, is klant van mij Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Weet niet. Modelbouw AITC Kattestraat 4 9300 Aalst Tel: 053/786692 Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) Nee Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) JaKan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? Ja Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) Ja Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? (wordt blijkbaar een belangrijk thema) JaGeeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Weet niet Top 1 Toys Markt 48 9900 Eeklo Tel: 093/781108 Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) Nee Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) Ja Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? Ja Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) JaKan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? (wordt blijkbaar een belangrijk thema) Nee, maar kan ze bestellen, klant van mij. Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Weet niet Hoop dat ik jullie niet lastig valt met die lijst..... Heb er nog een paar... Met VG Jamme |
|
||||
|
||||
Ad Verbrugghe
Koning Albert I laan 58 8200 Sint Michiels Brugge Tel: 050/323972 Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) Nee Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) Ja Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? Ja Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) Ja Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? (wordt blijkbaar een belangrijk thema) Ja Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Weet niet. Tims Vlaanderenstraat 48 8400 Oostende Tel: 059/804963 Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) Nee Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) Ja Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? Ja Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) Nee Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? (wordt blijkbaar een belangrijk thema) Ja Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Weet Niet. Modelbouw Dumon Noordstraat 10 8630 Veurne Tel: 058/314628 Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? Ja Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) Nee Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) Nee Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? Ja Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) Ja Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? (wordt blijkbaar een belangrijk thema) Nee, maar kan ze bestellen, is klant van mij. Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? Weet niet. Voila, dat zijn er al een paar. Indien iets specifiek zoekt, geen probleem......MP naar mij. Heel goede initiatief!!!!!!!! Met VG. Jamme |
|
|||
|
|||
Blijkbaar niet veel in Limburg... Ik zou een paar spuitbussen moeten hebben, nu broux er niet meer is, waar kan ik daarvoor dan nog terecht? Wat ligt er hier in Limburg eigenlijk nog aan winkels want ik zou ook nog een paar bouwdozen willen? Vroeger ging ik al eens in Diest, ma die had toen al niet veel liggen, iemand recent nog daar geweest?
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
- Fa.Wouters Modelbouw - Meester Pankenstraat 31 - 5571 CP Bergeyk - 0497-550248 Hier hebben ze ook veel bouwdozen en de prijs is redelijk. Ofwel ga ik naar: -Shamrock Modelbouw BV - Rijksweg 68 - 6228 XZ Maastricht - 043-3613334
|
|||
|
|||
Thx Nismo, toevallig "moet" ik morge met de vrouw mee gaan winkele in Maastricht. Ideaal dus om daar ook nog ff binnen te springe. As ze zelf ene hoop kleren koopt kan ze me moeilijk e wa autokes weigeren he Daar in Bergeyk zal ik binnenkort zeker ook eens gaan rondkijke, moet daar toch nog in de buurt zijn voor auto-onderdelen.
Last edited by Pinto; 07-08-2007 at 11:53. |
|
|||
|
|||
je kan ook eens gaan kijken bij Sturmtiger te Tienen. Is wel alleen op woensdag en zaterdag een paar uur open. Heeft veel keuze en is best goed met zijn prijzen. Voor het ogenblik zijn er veel auto's in promotie. Dit is zijn site: http://users.telenet.be/sturmtigers/...estandnews.xls
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Laat dan alvast wat je graag zou hebben voor u reserveren. Met die promoprijzen vliegen ze soms de deur uit en op is op hé. Ik zie dat jij toch niet ver van mij woont, als je dan wil gaan we eens samen. Ik moet er ook nog bouwdozen ophalen en dan weet je de weg voor eventuele latere aankopen. Je laat maar iets weten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier staat de voorlopige lijst terug. Last edited by Sennake; 20-08-2007 at 14:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Om de één of andere reden, was deze lijst me zelfs compleet ontgaan... We zouden die eigenlijk ook op de Modelbouw Home Page kunnen zetten. Dan hebben we ineens ook content voor onze links pagina en kan de subsite officieel boven het doopvond gehouden worden. Ik kan/wil zelfs de initiële overzetting doen, zodanig dat er enkel dient onderhouden te worden. Goed idee? |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|