|
|
||||
|
||||
Nr : 1
1° Loeb/Elena 2° Grönholm/Rautiainen 3° Hirvonen/Lehtinen Scratches : Loeb/Elena |
|
|||
|
|||
deelnemingsnr 6
1: Loeb/elena 2: Gronholm/rautiainen 3: Hirvonen/lehtinen scratches loeb:elena
|
||||
|
||||
nr. 8
1. LOEB - ELENA 2. GRONHOLM - RAUTIAINEN 3. BENGUE - ESCUDERO scratches: LOEB - ELENA |
|
||||
|
||||
nr 16
1) Gronholm / Rautainen 2) Loeb / Elena 3) P. Solberg / Mills Scratches: Gronholm |
|
||||
|
||||
1. GRONHOLM Marcus / RAUTIAINEN Timo 2. LOEB Sébastien / ELENA Daniel 3. HIRVONEN Mikko / LEHTINEN Jarrno Scratches: GRONHOLM Marcus / RAUTIAINEN Timo
|
||||
|
||||
n°15
1. Grönholm - Rautiainen 2. Loeb - Elena 3. Duval - Pivato Scratches: Grönholm - Rautiainen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
1. GRONHOLM / RAUTIAINEN 2. SORDO / MARTI 3. PONS / DEL BARRIO Scratches: GRONHOLM / RAUTIAINEN |
|
||||
|
||||
De resultaten zullen voor morgen zijn. Alvast bedankt voor het begrip en het geduld.
|
|
||||
|
||||
Ik was deze keer te laat
Maar omdat iedereen in een rallyseizoen wel eens een keertje niet in de mogelijkheid is om zijn prono op tijd binnen te sturen, voeg ik hierbij een voorstel toe aan het reglement : misschien is het, naar analogie van de "joker", wel een leuk idee om op het einde van het seizoen, iedereen zijn slechtste resultaat af te trekken van het totaal? Op die manier heeft iedere speler het "recht" om 1 keer per jaar zijn 0-resultaat (al dan niet door zijn prono vergeten in te sturen) weg te vagen van zijn totaal. 't Is maar een ideetje dat ik in de groep gooi hoor |
|
||||
|
||||
Ja , Bart ....... 100% , ik ga bij u in de leer komen. En dat voor een circuitj.....t.
Proficiat. |
|
||||
|
||||
Sennake, voor mij ist ok, trouwens, in een kampioenschap eender welk, ben je toch ook niet verplicht alle wedstrijden deel te nemen, of het nu bewust of onbewust niet kan, dan mag je daar niet voor veroordeeld worden vind ik ... Is misschien raar uitgedrukt, maar wie het wil begrijpen , zal het wel doen ;-)
|
|
||||
|
||||
Welja, Sennake, ik sta ook achter het idee van een schrapresultaat (slechtste resultaat valt weg)
|
|
|||
|
|||
Voor mij is dat ook goed zé. Maar dan liefst vanaf volgend jaar.
Want wat als iemand anders de prono vergeten was & dan met dit voorstel afkwam?? De topic stond er sedert 26/03 & je prono moest binnen zijn tegen 7/04. Een kleine 2 weken tijd dus. Just my 2 cents Last edited by vanni; 10-04-2006 at 20:07. |
|
|||
|
|||
ik ben, eerlijk gezegd, niet te vinden voor het invoeren van een schrapresultaat. Toch niet nadat er al enkele rally's gepasseerd zijn, en net nu er iemand zijn prono heeft vergeten in te vullen. mss voor volgend jaar. Of het moest zijn dat dit forum geleid wordt door de FIA
Quote:
gewoon mijn idee, (vind het wel goed bij de start van een nieuw seizoen hoor!)
|
||||
|
||||
Quote:
Als je nu denkt dat het mij te doen is om op die manier te proberen om mijn eigen eindresultaat op te krikken heb je het echt wel mis. Daar lig ik echt niet wakker van hoor! Ten bewijze : bij deze trek ik mijn deelname aan de prono in. Ik deed mee uit sportiviteit, maar als ik van manipulatie beschuldigd word hoed ik me ervoor om ook maar de minste verdenking op mij te laten bestaan. Nog veel succes aan de andere deelnemers! Dat de beste moge winnen |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|