|
|
||||
|
||||
Solberg decals zijn er al ...... Mexico 2010 ,,,,
( aangekocht om te vergroten naar 1:18 als de Norev Gravelversie eindelijk komt ..... ) |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ah, ik dacht al dat iets in mijn oog had
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
In Frankrijk is ie al gewoon te koop. Kost daar 29,80eu.
|
|||
|
|||
die zou deze week nog binnenkomen!
|
||||
|
||||
Dat is goed nieuws.
Ik heb gelezen dat de decals van Renaissance ook klaar zouden zijn tegen eind deze week. |
|
||||
|
||||
Ziet er wel allemaal goed uit, maar zoals in mijn vorig vraag. Hoe zijn die van Heller aan een Red Bull licentie geraakt, want die willen niet dat er reclame van hun wordt verspreid. Het is daarom dat je ook geen sticker van hen vind en al zeker geen decals van recente wagens. Als ze dat zonder licentie gedaan hebben, dan gaan ze nog wat meemaken bij heller.
Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens Heller heeft al een x-aantal jaren geleden aangekondigd om de C4 zowel op 1/43 als 1/24 als bouwdoos uit te brengen, nog voor er sprake van Red Bull sponsoring. Waarom het zolang heeft geduurd, weet ik ook niet, maar het zal wel te maken hebben met diezelfde licentie zeker. Allé, dat is mijn veronderstelling.
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd wie als eerste deze kit durft te maken
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Van zodra ie binnen is bij Domino, ga ik er enkele halen. In 2012 maak ik er alvast eentje, misschien ook met PE... Dus ja, maar er zullen er wel voor zijn...
EDIT; En ik denk dat ze binnen zijn, want ze staan vermeld bij Domino...
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 06-12-2011 at 18:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgende week volgt er dus een uitgebreide 'kitrevieuw' hier. Voor de bouw is het nog even wachten op PE-set en decals van Romain. Bron: BFO-BRC.be
Last edited by Loixrallyfan; 06-12-2011 at 20:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
En neen, ik ga ze niet allemaal ineens kopen. Mijn budget rijkt zo ver (nog) niet. Ik ga bestellen en dan ophalen eregns tussen Kerst en Nieuwjaar... Met PE ook graag...
|