|
|
||||
|
||||
Blijkbaar een nieuwe versie?
|
|
||||
|
||||
Dit is hun huidige 4deurs model. Terug met de kofferbak dus.
Last edited by scoobyfreak; 12-05-2011 at 13:42. |
|
||||
|
||||
En Aoshima komt met...
1/24 Skyline GT-R M-Spec Nur (BNR34) 1/12 Honda '89 NSR250R SP
|
||||
|
||||
Aoshima kondigt oa volgende nieuwigheden aan op de Shizuoka Hobby Show 2012:
-1/24 Lamborghini Aventador -1/24 TOYOTA FT86 2012 -1/24 R35 GT-R Pure Edition 2012 -1/12 Honda '89 NSR250R -Knight 2000 K.I.T.T. Season 1 with Scanner info: http://www.hlj.com/shs-2012-aoshima-report
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-04-2012 at 22:01. |
|
|||
|
|||
Interessante aankondigingen bij Aoshima (dit voor 2013-2014)
Eerst & vooral een Lancer Evo X gr.N 3versies: Een 0-wagen Rood-zwarte yokohama versie Bordeaux-witte versie. Normaal voorzien in de kit eveneens een LHD dashboard,wat het uitermate interessant maakt. Vervolgens een Lambo Murcielago GT 2 versies: De schitterende All-INC.com Zwart-witte "Blancpain" En nog: McLaren GTR F1 (LWB) 4 versies: Straatmodel Gulf (Le Mans 97) LARK (Le Mans 97) Loctite (Le Mans 98) Begin al maar te sparen dus
|
||||
|
||||
Quote:
Bron? linkje misschien?
|
|||
|
|||
Het worden idd full rally versies, met kooi en al!
En een linkje heb ik niet, vandaag cataloogje gezien dat Steven meebracht van Nurnberg! De Gulf zou maar voor 2014 zijn. De andere eind dit jaar.
WRC-prono 2006 kampioen IRC-prono 2009 kampioen Last edited by vanni; 04-02-2013 at 21:42. |
|
||||
|
||||
Eindelijk een merk die het inziet. Er rijden over heel de wereld evo's en subaru's GrN rally. De decal mogelijkheden zijn oneindig .
|
|
|||
|
|||
Tis dankzij ons dat ze die gaan maken hoor.
Zij wilden aanvankelijk gr.C's bouwen & wij hebben ze kunnen overtuigen dat er geen markt meer is voor zo'n sportwagens. Dan de EvoX voorgesteld, en kijk.....
|
||||
|
||||
En het scheelt de moeite van het zelf bouwen van een kooi..... iemand interesse in een 1/24 Evo X straatwagen misschien.....??
|
||||
|
||||
Quote:
Nu nog die folder inschannen en je bent de man. |
|
|||
|
|||
Geloof je me niet mss?
Als je es komt naar de winkel toon ik ze je.....
|
||||
|
||||
Da's een beetje te ver rijden... misschien kan je ze meenemen naar Jabbeke?
|
||||
|
||||
Ik geloof je wel. Maar het is om er een gedacht van te hebben wat de aanpassingen zijn van baanversie tot groupN.
|
|
|||
|
|||
Er staan gewoon foto's vd wagens op die folder en de verwachte release datum. Nog niks van het model zelf.
Mss idd meenemen naar Jabbeke.
|