|
|
||||
|
||||
De vorige twee racen (zonder pitstop, behalve dan de piloot) in Spa heeft Kuismanen gewonnen, met overmacht zelfs.
Geen toeval denk ik, de wagen was supper, de pilot(en) ook. Waarom zijn ze dan in andere racen niet zo goed, of kunnen ze daar dan niet het verschil maken om te winnen? denk ik dan... het antwoord is dan: dat er in de twee uurs koersen ook moet getankt worden en banden gewisselt worden... Kuismanen staat lang niet bekend voor de snelste pitstops... integendeel zelfs Maar let op tijdens de Spa euro race zal het veranderen (in de pitlane) ... Wait and see! Last edited by Mr.Dallara; 26-05-2005 at 19:00. |
|
|||
|
|||
Mr. Dallara je zegt dat de pilot(en) super zijn. Dat spreek ik helemaal niet tegen, integendeel zelfs, ik vind 't knap wat Kuismanen op zijn leeftijd nog allemaal kan. Maar als je bekijkt wie in Spa het meeste heeft gereden dan moet ik wel de naam van Vincent Vosse noemen. Hij reedt 't maximum van wat je mag rijden en kwam dan binnen om Kuismanen zijn rondjes te laten malen.
Je haalt ook aan dat de pitstops niet van de snelste zijn maar dat het tijdens de Spa Euro race zal veranderen. Weet jij meer? De Gillet Vertigo zou terug raceklaar zijn maar ze zoeken nog een piloot met budget. Ik hoop dat ze snel iemand vinden want ik vind het wel een prachtige wagen en zo'n wagens maken het veld steeds mooier en mooier. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Nog 16 keer slapen, en dan zal je het wel zien Zal de viper in Spa rijden met Kuismanen en Vosse alleen? of zal ook Huisman er al bij zijn tijdens de zes uren??? Last edited by Mr.Dallara; 26-05-2005 at 19:45. |
|
|||
|
|||
Nog zo lang
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Geen tweede C5-R P&M tijdens de Euro Race:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Damn das jammer. Ik had graag eens Marc en Kumpen in duel gezien met hun C5-R'kes...
|
|
|||
|
|||
ik had zo ook graag tegen elkaar zien rijden alleen vrees ik dan toch dat de glpk corvette sneller is want die is in een top conditie !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
En het feit dat Marc meer ervaring heeft me de Chevy dan die van GLPK.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vosse's deelname dan toch in het gedrang?
Quote:
Bron: RACINGWORLD |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|