![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik gebruik wél vernis voor straatversies, omdat dat daar in werkelijkheid ook gebeurt. En dan kunnen de decals ook niet aangetast worden omdat er geen zijn ![]() |
|
||||
|
||||
wat me eigenlijk als eerste opvald zijn de decals rond de deurklink dat is zowat een nachtmerrie voor mij en als ik dat zie van u is dat enorm mooi gedaan
kan je me enige tips geven ???
|
||||
|
||||
De decals zelf bevatten een "gat" waar de klink perfect inpast hoor, geen paniek
![]() |
|
||||
|
||||
bij de meeste transkits niet hoor
|
||||
|
||||
Bijzonder knap werk, chapeau
![]() maar een klein vraagje: moet dat blauw lijntje dat in de "R" loopt niet doorlopen op de deurklink? ![]() Maar nogmaals: prima werk, iets waar velen onder ons nog iets van kunnen leren
![]() Last edited by NOx; 12-01-2004 at 16:25. |
|
||||
|
||||
Amaai dit is knap gedaan...
![]() |
|
||||
|
||||
Enkele dagen geleden, toen ik de foto's van de Focus postte waarop de decals nog niet aangebracht waren stelde men de volgende vraag :
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() edit: lol sennake, zelfde minuut ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Eventueel zou ik het er nu met de hand kunnen bij op schilderen, maar ik denk dat ik er vanaf ga blijven ![]() |
|
||||
|
||||
SCHITTEREND werk! Die wil ik ook wel in de vitrinekast :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() In progress : Ferrari 512 S - Le Mans 1970 - Fischer 1/24 |
|
||||
|
||||
Voor de koplampen : http://www.ansmodelisme.com/ en dan effe zoeken bij de WRC van Duval of wel een mail naar foxtwo@skynet.be. Alles wordt netjes opgestuurd.
|
|
||||
|
||||
nice work Sennake !.
|
||||
|
||||
Prachtig Guy. en ik ben zeker dat de notities leesbaar en van een echt parcours zijn.
![]() Hoe zou het toch komen dat ik me een echte prutser voel nu. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|