![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het lijkt eerder dat hamilton een zitje krijgt bij een team dat geen constructeur is.Zoals red bull,torro rosso,williams,midland. Het gebeurt wel meer dat een rijder door een ander team word ondergebracht bij een kleiner team om ervaring op te doen. Als webber naar renault gaat zie ik hamilton wel naar williams gaan voor een jaartje. En voor massa twijfel ik.Ik denk dat raikkonen hem vervangt en als schumacher niet stopt is er geen zitje. Villeneuve zal volgens mij wel kunnen blijven. Als raikkonen bij mclaren blijft zal schumacher snel zijn 8ste tittel op zak hebben. |
|
|||
|
|||
En Ron Dennis heeft zelf nog gezegt dat hij nog niet wist of Hamilton voor mclaren ging rijden of voor een kleiner team
![]() en aangezien sauber geen direkte concurentie is en van Vilneuve afwillen |
|
||||
|
||||
sauber is wél directe concurrentie
Mercedes - BMW veel directer kan het bijna niet
|
||||
|
||||
Quote:
En ik denk niet dat bmw al spijt heeft gehad van villeneuve. Villeneuve heeft al laten zien dat hij nog op een hoog niveau zit. Hij heeft respect afgedwongen bij theissen, en dat is belangrijk. Villeneuve heeft wel met advocaten zijn zitje kunnen houden voor dit seizoen. Er is maar 1 team waar villeneuve volgend seizoen nog zou kunnen rijden. En dat is BMW. Als hamilton komt denk ik eerder aan een niet merk gebonden team.red-bull volgens mij niet.Ze hebben immers zelf hun talenten zitten. Midland zou wel een centje bij willen verdienen door hamilton onder te brengen in hun team. Maar wat met williams?Webber zijn contract loopt af. Zijn naam valt ook bij renault. Dan is er een plek vrij bij williams, en ze kunnen geld goed gebruiken op dit moment. Karthikeyan is aangetrokken als testrijder voor een smak geld. Dus dat zegt toch genoeg. Misschien wurz terug racen bij williams als webber vertrekt??? |
|
||||
|
||||
Op f1racing.nl staat er dat Berger gezegde heeft een (bijna)-deal te hebben met Renault voor het leveren van motoren vanaf 2007!
Renault had pas al te kennen gegeven in de toekomst wel motoren te willen leveren, maar dat ze Torro Rosso gaan bevoorraden met krachtbronnen, dat komt bij toch wel als een héél grote verrassing. Zeker aangezien er al lang sprake van was dat zowel RBR als STR volgend jaar met een Cosworth V8 zouden rijden. Gaan RBR en STR in de toekomst dan toch meer als onafhankelijke teams opereren? Ik denk in alle geval dat ze bij Cosworth niet blij zijn met die nieuws, ze zouden zelf niet liever doen dan twee teams van motoren te voorzien.
|
||||
|
||||
hhhm red bull-renault
=> Kovalainen naar RB => Raikkonen naar renault |
|
||||
|
||||
Oops, ik had het berichtje dus blijkbaar wel iets te snel gelezen (nieuwsberichtjes lees ik nog selectiever dan mijn cursussen momenteel
![]() 't Gaat om RBR en niet om STR. :$ Voor Renault natuurlijk wel een ideale kans om zo Kovalainen toch al minstens een jaartje ervaring te laten opdoen alvorens bij Renault zelf achter het stuur te zetten. Wat dan Klien bijna zeker buitenspel zou zetten bij RBR, en ook een mogelijke promotie van Liuzzi. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik denk eigenlijk niet dat ze klien gaan laten vertrekken.
Hij komt aardig in de buurt van coulthard. Er word gezegd als klien voor coulthard komt dat coulthard kan vertrekken. Maar als de geruchten van ferrari-coulthard in verband word gebracht zou het misschien best wel kunnen zijn. Met andere woorden zal er serieus wat tranfers geboekt worden ![]() Maar als webber bij williams blijft en red bull met klien en liuzzi zit en torro rosso met speed en kovalainen zit dat hamilton wellicht geen zitje heeft voor volgend jaar. Tenzij ze bij midland een plaats vrij houden. Ze zullen bij midland wel een centje extra mee kunnen verdienen van mlaren. wat zijn die speculaties toch zo tof ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
O ja,en klien is een oostenrijker.
Dat maakt dat hij tot nu toe altijd als het zoontje van werd behandeld. Eerder wist hij al liuzzi als 3de rijder te houden. Ik zou niet inzien dat klien plek zou moeten maken voor liuzzi. Klien had trouwens de 3de plek in monaco gehad als zijn auto het niet begaf en hij werd als een held ontvangen in de pits. Ik denk dan eerder dat coulthard-ferrari wel eens zou kunnen kloppen. Massa zal niet kunnen strijden voor de tittel omdat die nogal eens op het verkeerde moment fouten durft maken. Misschien coulthard als 2de rijder als schumacher blijft. Remember spa ![]() |
|
||||
|
||||
het zou natuurlijk ook kunnen dat Coulthard op pensioen gaat? hij is dacht ik de oudste van het huidige veld
|
||||
|
||||
Schumacher is ouder
![]() Nieuws op Autosport.com: Trulli blijft bij Toyota tot 2009 |
|
||||
|
||||
Mooi voor Trulli, maar denk niet dat hij voor volgend jaar beter opties had.
Als de kwalificatie van vandaag een indicator mag zijn voor de volgende jaren, heeft hij een héél goede keuze gemaakt ![]() Met die nieuwelingen in de F1 volgend jaar (of toch volgens de geruchten: Kovalainen, Hamilton, ...?) moeten er natuurlijk ook weer enkele rijders de F1 grid verlaten volgend jaar. Maar met de reeds getekende contracten, en de huidige geruchten over bepaalde rijderswissels, ziet het er voor Montoya niet zo best uit precies.
|
||||
|
||||
Dat vrees ik ook
![]() |
|
||||
|
||||
Montoya terug naar Williams? Webber eruit bij Williams vanwege een vervelende Briatore clausule in jaar 3?
![]() lekker stukje: http://www.speedtv.com/articles/auto/formulaone/27313/
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Volgens autosport.com vertrekt Montoya naar de nascar!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|