![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
zeker toen hij achter button zat... |
|
||||
|
||||
Oei, dat belooft. Moet de race nog zien, maar zal dan maar zorgen dat ik niet in slaap val als ik de beelden bekijk.
|
|
||||
|
||||
En dat na een lange dag
![]() ![]() Ik moet het ook nog zien, maar het zag er saai uit. Dus ik denk niet dat ik het nog ga zien. Al is het wel Alonso dat gewonnen heeft ![]() Mclaren had de zaakjes super voor elkaar ![]() |
|
||||
|
||||
Ja, amai nog niet. Zaterdagnacht karts zitten uittesten in FKI, dan zondag de belkart race in FKI. Ben wel redelijk moe, maar denk dat ik straks toch nog even ga kijken.
Vermoed wel dat onze kartingraces spannender waren dan de F1. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ja, met Belkart valt er wel wat te beleven.
Wat een niveau ![]() |
|
||||
|
||||
Vond de race maar een raar verloop hebben, vorige jaren werd er precies nog geknokt voor een plaats. Nu had ik de indruk dat ze gewoon rond reden om de race vol te maken. Weinig ongevallen dus weinig inhaal pogingen vind ik
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hoezeer Jeffrey ook z'n best deed, deze race was allesbehalve 'impressionant'
![]() Gelukkig waren er vrij veel on-board beelden die bij dergelijke stratenrace toch net iets spectaculairder lijken dan op normale circuits. In ieder geval, m'n strijkplank heeft de volle aandacht genoten ![]() Ook gek: nu moet je al naar Sporza kijken om te vermijden dat je Bas Leinders te horen krijgt, op La Deux mag hij nu immers ook zijn gezangen laten horen. Last edited by Jan; 28-05-2007 at 17:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind dat Bas Leinders dat echt zeer goed doet. Petje af voor een vlaming die dat kan...Veel beter dan VD Poele, die kent werkelijk niks van F1.
|
|||
|
|||
ik vind het eigenlijk wel jammer voor coulthard dat hij die straf gekregen heeft, hij hinderde Kovaleinen niet opzettelijk. Volgens mij heeft kovaleinen gewoon een heel grote fout gemaakt, Kovaleinen was aan het probreren om bij de 10 laatste ge geraken, hij had nog ong 40 sec om een nieuwe snelle ronde te beginnen toen hij het sector 2 meetpunt voorbijreed hierin was hij een dikke halve seconde trager dan de nummer 10 op dat moment. Op dat moment zou hij toch gewoon op zijne rem moeten gaan staan en Coulthard later rijden om zo een vrije ronde te zoeken, en zeker niet blijven gas geven en zelfs coulthard probren in te halen, in monaco dan nog.
|
|
||||
|
||||
Coulthard zat in zijn outlap, Kovalainen aan zijn snelle ronde.
Hij hinderde Kovalainen door van het gas te gaan. Daarvoor kreeg hij een straf ![]() Simpel toch? Hinderen = sanctie. Vorig jaar kreeg Alonso een penalty toen hij 3km voor Massa reed ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|