![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari fans zullen mij wel dood wensen maar gezien hun laatste truukje met Badoer doen ze er werkelijk alles aan om afgezeikt te worden door de rest van de autosportfans. Heb toch eens ballen aan je lijf en ga gewoon open en eerlijk de strijd aan. Heel toevallig dat er een paar dagen voor een GP een promotiefilmpje gemaakt moet worden.
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ---------- Eurhm, tenzij ik iets gemist heb, maar als Badoer testpiloot is, zou die toch al vlotjes wat kilometers in de wielen moeten hebben, niet? Kerel heeft gewoon schrik als je het mij vraagt. Gaat er niets van bakken zondag. Last edited by Guido; 17-08-2009 at 21:55. |
|
||||
|
||||
Dat weet ik zo nog niet. Badoer is helemaal geen slechte piloot hoor! De man heeft echter, zoals zoveel talenten, nooit echt de kans gehad om zijn kunnen te tonen. Het bekende verhaal, ...geen sponsors, geen grote budgetten achter de hand. Badoer heeft jaren geleden eieren voor zijn geld gekozen en zich tevreden gesteld met de job van vaste Ferrari-testpiloot. Ik verwacht niet dat hij zondag voor de overwinning gaat meestrijden; maar anderzijds zou hij toch wel eens voor een aangename verrassing kunnen zorgen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd. Het gebrek aan competitieritme is zijn grootste handicap. Maar voor de rest zie ik weinig minpunten. Ik ga dit weekend zeker voor hem duimen. |
|
|||
|
|||
Je hebt idd een en ander gemist. Badoer heeft zo goed als niet gereden met de F60.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een goede kwalificatie rijden moet een testpiloot volgens mij wel kunnen. Daarna is het een kwestie van niemand voorbij laten en het is in de sakosj ![]() |
|
||||
|
||||
De criticasters hadden dus gelijk; Badoer heeft er niets van gebakken. Voor mij de ontgoocheling van het weekend. Ik moet mijn mening herzien.
![]() Hoogstwaarschijnlijk exit Badoer in de tweede Ferrari. Dan krijgt in Francorchamps misschien een jong talent een kans. |
|
||||
|
||||
Hij zal nog wel rijden in Spa: http://www.autosport.com/news/report.php/id/77948
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Ferrari ondertussen Badoer bevestigd voor Spa: http://en.f1-live.com/f1/en/headline...23195335.shtml |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Uiterst saaie race, het enige mooie was om te zien hoe Barrichello weer een typische ross brawn zege pakt, langer als de rest buiten blijven, en daar het verschil maken.
Voor de rest dus een uiters saaie race met een beschamens optreden van Badoer, Gene zou het stukken beter hebben gedaan (denk ik) |
|
||||
|
||||
Ik begrijp echt niet waarom ze Gene niet hebben laten rijden, die man heeft tenminste nog race-ervaring, dan wel geen sprintrace, maar toch he.
En nu gaan er al geruchten dat ze vanaf Monza misschien wel Bruno Senna willen laten rijden. Laat dat ook maar uit... En een Fisichella en Davidson die via de pers soliciteren voor het 2e Ferrari stoeltje ...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben eens benieuwd wat het nog gaat geven voor de volgende races, ferrari mag niet teveel spelen als ze hun 3de plaats willen behouden. |
|
|||
|
|||
Tijdens de 2de vrije training in Spa is Badoer meer dan 1 sec trager dan de rest en 2 sec trager dan zijn teamgenoot Räikkönen
![]() ![]() ![]() Last edited by gwyllion; 28-08-2009 at 17:17. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|