![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
eerlijk? ik zie nergens een vlag... Quote:
Last edited by marcel; 17-05-2010 at 23:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
En akkoord, die eventuele groene vlaggen zullen ongetwijfeld voor verwarring gezorgd hebben, het verandert niets aan het reglement. Trouwens, de piloten zullen echt wel via de teamradio vernomen hebben dat de race ten einde was. @Marcel: volgens mij heeft dat oranje kereltje rechts in beeld een geelgroene vod in z'n handen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
100% zeker ben ik niet maar behalve de communicatie via de teamradio heeft elke F1-wagen ook een "lampen-systeem" in de wagen dat gelijkt loopt met het gele vlag signaal dat je ziet op de TV-beelden. Op TV zie je meteen de rondeteller van grijs naar geel veranderen als er iets hand is, eventueel voorzien van de code SC. Dat signaal krijgen de coureurs ook in de wagen te zien.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
waar je de letters SC ziet, is mij al een compleet raadsel, er hangt nergens een bordje
|
||||
|
||||
Quote:
Mensen toch, wat die Schumacher allemaal kan teweegbrengen ![]() Hij verschijnt voor de eerste keer dit jaar een beetje op de voorgrond, en er is al meteen stof voor discussie ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Een ouwe rot als Schumi weet volgens mij goed genoeg dat hij niet mag inhalen onder SC. Maar helaas, zoals duidelijk te zien, kwam er langs alle kanten groen van de marshals. Wie hier nu precies in fout is weet ik niet maar de Duitser valt deze keer niets te verwijten. Groen = racen. Race control moet een beetje beter opletten. Zelfs de straf is buiten proportie gezien de verwarring compleet begrijpelijk is. Last edited by Savi; 18-05-2010 at 17:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ze dan toch een straf wilden geven, hadden ze gewoon Alonso zijn plekje kunnen teruggeven en Schumi op P7 zetten. Maar dit vind ik er gewoonweg over. Al die verwarring had kunnen vermeden worden indien de SC gewoon de SF-lijn was overgegaan. Maar nu rijdt ie 500 m voor het einde de pit in en zwaaien de marshals met groene vlaggen. Ik zou dan ook 'in race-modus' schieten in zijn plaats. Last edited by Belle; 18-05-2010 at 18:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Op naar de volgende koers ![]() Mercedes heeft trouwens hun beroep terug ingetrokken. |
|
||||
|
||||
én de FIA gaat regel 40.13 bekijken en nadenken over de straf die erbij hoort. ze vinden hetzelf namelijk nogal zotjes tegenover de feiten die gebeurd zijn
|
|||
|
|||
Een goede analyse van het hele incident: http://www.jamesallenonf1.com/2010/0...macher-appeal/
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|