![]() |
|
|
|||
|
|||
De nieuwe Audi R18 voor volgend jaar zal een coupé zijn, met dak dus zoals de Peugeot.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Zijn er nog geen kiekjes vrijgegeven? Waarschijnlijk nog te vroeg... |
|
||||
|
||||
Vind ik ook veel beter, goed nieuws dus!
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.planetlemans.com/2010/12/...-r18-lmp1-car/ Let op de enorme haaievin . De R18 debuteert in Spa, voor Sebring gebruiken ze nog de R15. |
|
||||
|
||||
Wow, wat een bruut beest..........qua styling helemaal mijn ding.
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Mooie wagen, alleen jammer van die haaienvin. Wordt het geen tijd dat fans, teams en fabrikanten daartegen in opstand komen?
![]() Last edited by FIRE; 11-12-2010 at 09:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heel wat mensen hebben de mond vol van groen en duurzaam maar uiteindelijk veranderd er (nog) niets. We gaan nog steeds voor de laagste prijs ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ga volgend jaar voor het eerst naar de 1000km, lijkt me heel interessant met Audi, Peugeot en Aston in LMP1 en Ferrari, Porsche, Corvette, Aston, BMW enz in GT2!
![]() Hopelijk regent het een keer niet boven Spa... ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() En laat die regen maar komen! (alleen niet constant, af en toe wat buitjes van verschillende gradaties maar niet langer dan een minuut of 10 aaneengesloten svp). |
|
|||
|
|||
Audi behoudt zijn rijder voor de 24 uren van Le Mans. De 3 wagens zullen volgend jaar bestuurd worden door Mike Rockenfeller/Timo Bernhard/Romain Dumas, en Andre Lotterer/Marcel Fassler/Benoit Treluyer en Allan McNish/Tom Kristensen/Rinaldo Capello.
|
|
|||
|
|||
Porsche heeft zijn nieuwe GT2 voor volgend jaar voorgesteld. Voornamelijk aerodynamische update en 5 PK meer uit de motor.
http://www.planetlemans.com/2010/12/...e-911-gt3-rsr/ |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Zo'n gedrongen duiveltje, dat gaat vonken geven. Met zo'n uitstraling kunnen de anderen niet anders dan opzij gaan
![]() |
|
||||
|
||||
Ben eens nieuwsgierig wanneer Peugeot gaat reageren met details en meer foto's van hun nieuwe LMP1 wagen, en of zij wel voor Hybride motoren kiezen.
Ik denk dat daarom sommigen het bij de Audi R18 een "ontgoocheling" noemen omdat zij afgestapt zijn van hun Hybride plannen zoals het op de site van turbomagazine staat: "Het meest verrassende nieuws is echter dat de wagen een klassieke V6 3.7 TDI meekrijgt, zonder enige vorm van hybride aandrijving. Audi baas Dr. Ullrich sluit de komst van energierecuperatie en hybride technologie voor de toekomst niet uit, maar voorlopig dus niets van dat alles." Qua uitzicht vind ik het toch geen ontgoocheling. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Er zijn trouwens maatregelen genomen om de R18 op termijn hybride te maken: Quote:
Last edited by gwyllion; 13-12-2010 at 18:10. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|