![]() |
|
|
||||
|
||||
Nostalgie van voor mijn tijd ( zelfs voor deze van mijn ouders! ) Ecurie Ecosse ( winnaar 24H Le Mans in 1956 en 57! ) met comeback in de Endurance: www.autosport.be
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat is nu link tussen het Ecurie Ecosse uit de jaren '50 en dit team? Behalve de naam dan en het gebruik maken van AM-wagens?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.ecurieecosse.com/ Is nog steeds een voortzetting van vroegere team |
|
||||
|
||||
Niet te vergeten de Ferrari 360/430 GT2s uit de mid-jaren '00! Toch ook hetzelfde team, niet? Het is niet bepaald een comeback na meer dan 50 jaar dus
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Sorry, my bad! Ik dacht me anders toch te herinneren dat het indertijd gepromoot werd als "de terugkeer van Ecosse". Al even verwarrend als Lotus dan
|
|
|||
|
|||
Scuderia Ecosse had inderdaad niets te zien met de Ecurie Ecosse. Scuderia Ecosse verdween nadat een deel van de ploeg en rijders overliepen naar AKA Racing om CRS vormden. Ecurie Ecosse was de laatste jaren nog wel bezig in de Historic races.
|
|
||||
|
||||
Lotus komt aan de start met haar nieuwe Lotus Evora Enduro Concept, eens benieuwd in welke klasse die gaat uitkomen...
![]() |
|
|||
|
|||
En met tenminste 1 klinkende naam als we de afbeelding op endurance-info mogen geloven!
|
|
||||
|
||||
Bruno Senna dus!
![]() |
|
||||
|
||||
Schubert Motorsport met 2 BMW's Z4. Zeer binnenkort wordt bekend gemaakt wie de Duitse bolides zal bemannen in Spa, misschien wel fabriekspiloten aan het stuur??
(Endurance-info) + Kurt Mollekens derde piloot op de Corvette van Coens en Bouvy. Last edited by Grig-O; 04-03-2011 at 20:32. |
|
|||
|
|||
Nog wat meer nieuws: http://sport.turbomagazine.be/news_N...r_de_race.html
(persbericht, met hier een daar wat fouten ![]() Last edited by joost; 24-03-2011 at 11:35. |
|
||||
|
||||
Wie is in godsnaam 'RMS'? Ze zouden - net als Manthey
![]() ![]() EDIT: RMS bestaat naar wat ik gevonden heb niet. Volgens mij gaat het hier om MRS Racing of in het beste geval over BMS. Last edited by Grig-O; 24-03-2011 at 13:19. |
|
|||
|
|||
BMS zeker niet, sprak de teammanager in Paul Ricard en hij gaat zich op AF Corse toeleggen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|