![]() |
|
|
|||
|
|||
De Lola-Aston Martin van het Team CytoSport, met Lucas Luhr en Klaus Graf, aan het stuur heeft de tweede manche van het ALMS in Long Beach gewonnen. Tweede werd de Lola-Mazda van Guy Smith en Chris Dyson (Dyson Racing).
In de LM GTE, overwinning van BMW met Joey Hand en Dirk Müller voor de Corvette van Oliver Gavin / Jan Magnussen. Jaime Melo en Toni Vilander werden derde op een Ferrari 458. |
|
||||
|
||||
Als ik mij niet vergis word de race in Mosport (Round 4) live uitgezonden op Motors TV van 20u45 tot 00u05.
http://www.motorstv.com/tv-guide?d=2011-07-24&h=4 Last edited by NetForce84; 24-07-2011 at 13:59. |
|
|||
|
|||
Lola Aston Martin van Muscle Milk AMR wint
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by NetForce84; 07-08-2011 at 12:01. |
|
||||
|
||||
niet moeilijk dat Henzler won in GT, in die éne green lap in de regen gingen zowat alle andere GT's van de baan
zonder natuurlijk afbreuk te doen dat je het ook wel moet kunnen van als enige wél op de baan te blijven in zo'n omstandigheden
Last edited by marcel; 07-08-2011 at 23:20. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
FANTASTISCH GEWOON!!!! Falken Tire is dit echt wel gegund! Henzler was trouwens al in P1 voordat P. Long eraf vloog! Goede beslissing van de wedstrijdleiding om de wedstrijd te stoppen denk ik trouwens!
|
||||
|
||||
Nu zondag 4 september 2011 Round 7: Baltimore opnieuw te volgen op Motors TV.
|
|
||||
|
||||
...Blijkbaar niet live, ben nu momenteel aan het kijken op MotorsTV en er staat "Delayed"
|
|
||||
|
||||
En opnieuw Falken dat GT wint! De Lizards zijn misschien niet goed bezig dit jaar maar Falken maakt dat ruimschoots goed!
|
||||
|
||||
De Corvettes waren ook opnieuw goe bezig, eerst tikken ze elkaar aan, daarna tikt de Corvette #3 de BMW aan...
![]() |
|
|||
|
|||
De Delta Wing nog dit seizoen de baan op ... Man man man, als zoiets de piste op komt denk ik niet dat ik nog veel ALMS zal zien, wat een zever ... Weet je, soms gaat men te ver vind ik
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Highcroft Racing zou 10 man ontslagen hebben waardoor er nog maar 2 overblijven om zich bezig te houden met de Delta Wing...
|
|
||||
|
||||
Die foto is een studiemodel voor de toekomstige IRL wagen. Dat concept ligt reeds enkele maanden in de prullebak. Dallara heeft de tender gewonnen voor de nieuwe IRL wagen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|