![]() |
|
|
||||
|
||||
't Zijn toch sloebers,niewaar Bart. Merciekes om te mogen meerijden.
|
|
||||
|
||||
Ik zal eens even gaan zien of ik tijd vrij kan maken, anders wil ik graag weer van de partij zijn.
![]()
|
||||
|
||||
Zal deze keer nie
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dit sloeberke komt ook, misschien wat later, hangt van het einduur van mijn dochter haar schoolreis af. Zal allszins voor half negen aanwezig zijn, en zal ook de trap nemen. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal niet aanwezig zijn. Ze zenden immers "Cars" uit op tv en die moet ik (nog maar eens) zien. Inspiratie opdoen voor komend project: Mack...
![]()
|
||||
|
||||
Heeft er nog iemand Tamiya Pure White spray TS-26 teveel ter overname.
![]() Ik ben erdoor en dacht als ik toch kom.... ![]()
|
||||
|
||||
1 bus kan ik u geven.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik zal er niet zijn (werk).
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ge weet toch dat Cars 2 begin juli in de cinema komt. ![]()
|
||||
|
||||
DVD 1 is inderdaad al stuk. DVD 2 begint ook al sporen van "vermoeidheid" te tonen. Gelukkig is de interesse van mijn zoon wat weggevallen... Voorlopig toch...
Ja hoor. Is maand later dan eerst voorzien. Heb al trailer paar keer bekeken en enkele sneak previews. Zal iets voor volwassener kinderen zijn dit keer denk ik... Redelijk moeilijke plot in vergelijking met Cars 1...
|
||||
|
||||
Even de filmrecensies onderbreken om te melden dat pa en ik er morgen ook zullen zijn.
![]()
|
||||
|
||||
Een beetje later dan gewoonlijk is hier een korte samenvatting van de meeting van afgelopen vrijdag.
Na een korte uitleg is er besloten om niet deel te nemen aan de modelbouwbeurs van SCALE MODEL CHALLENGE op 2/11/2011 De nodige projecten werden uitvoerig besproken, afgewerkte model werden dan weer met een kritisch oog bekeken en de nodige tips werden uitgewisseld. Genoeg geluld, hier komt het nodige bewijsmateriaal.
|
||||
|
||||
Lekker kontje; "Werkplaats" van een Audi Sport Het is en blijft toch 1 van de mooiste kleurencombinatie in de racerij
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 19-06-2011 at 22:38. |
|
||||
|
||||
Mooi snuitje;
Turbine-motor in wording; Citroënmotor in aanbouw; Het is toch ne grote zunne; En hopelijk zien we deze binnenkort verschijnen in "Op de werkbank"; Zo dat was het weer, we zien mekaar terug op 15 juli 2011. ![]()
|
|