![]() |
|
|
||||
|
||||
Ge moet maar eens op kartgrid zien voor alle info. Als ge wilt meedoen en ge weet zeker dat ge die dag kunt, dan stuurt ge maar mailtje of PB en ge zit bij de "makkers".
|
|
||||
|
||||
Dju hé, ik heb juist gaan zien op mijnen kalender.
Totaaaaaaaal ni meer aan gedacht, ik ben dan al op monicursus. ![]()
|
||||
|
||||
dat geldt wordt maandag gestort bij mij
in het weekend is da nogal moeilijk hé
|
||||
|
||||
Dan gaat ge wel de 10 euro korting kwijt zijn vrees ik.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
zeg en misschien moeten we daar ne keer gaan testen, want da niveau bij kartgrid ligt meestal wel hoog cf. machelen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nog slechts plaats voor drie teams
![]()
|
|||
|
|||
Belgian Race Invest zal er dus ook zijn met een team.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]()
En nu moet ik opletten met wat ik zeg...
![]() Ik heb nergens iets geschreven over "toppiloten" (hoewel ik niet twijfel aan hun kwaliteiten). Ik heb wel ergens geschreven dat er piloten uit het Fun-, Yaris- en Touring Cup gebeuren gingen deelnemen. Aangezien Dries zijn competitiviteit toch nooit onder stoelen of banken steekt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ondertussen zitten we volgeboekt en dienen we sommigen reeds op een wachtlijst te zetten. Meer info volgt in de loop van deze week.
|
|||
|
|||
Quote:
Toppiloten, ![]() ![]() ![]() Ge moogt gerust weten, wij komen om te winnen. Rij al genoeg competities mee voor de fun. Flugel vroeg me ook om te rijden, sorry, dat ik samenrij met Philippe is een zakelijke aangelegenheid. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dries, ik raad je wel aan een helm met vizier mee te brengen deze keer. Ik weet niet of je dat hebt maar de vorige keren zag ik je steeds met een open helm. Wie hier zonder vizier gaat rijden zou wel eens snel last kunnen hebben van steentjes die opvliegen. Het is nu éénmaal geen indoorcircuit...
|
||||
|
||||
Tja, foutje van mij, maar als ge in de cliocup, yariscup of TC meerijdt zulde wel enigszins kunnen rijden zeker.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|