De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-06-2003, 10:05
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Dat klopt IDD, vanwege Circuit Zolder is een bericht vertrokken dat alle Belgen, geboren in 1963 (ikke dus ook) op vertoon van hun identiteitskaart een gratis toegang tot het circuit kunnen bekomen.

Natuurlijk blijven Parking en alle andere extra's te betalen...zo gek zijn ze nu ook weer niet in Limburg!

Anderzijds....wie in het bezit is van een old-timer en dit week-end afzakt naar Zolder kan genieten van een ander voordeel:

Er worden GRATIS parkingplaatsen voorzien IN DE PADDOCK voor alle old-timers. De inzittenden betalen wel hun toegang (tenzij je natuurlijk 40 jaar bent).

Mooie initiatieven allemaal die er toch voor zorgen dat er dit week-end weer een pak volk zal zijn.

Alleen...ik kan niet... .

Wil iemand in het bezit van een old-timer mijn paspoort misschien lenen
Reply With Quote
Old 20-06-2003, 13:21
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Wil er iemand tegen morgen mijn oldtimer in orde brengen ttz: nieuwe benzinetank monteren, nieuwe benzineleiding leggen, de pompjes van de trommelremmen losmaken, de binnenbekleding verder afwerken, de verbrede stalen velgen van banden voorzien, de raamdichtingen vervangen en het chroomwerk op zijn plaats klikken......dan kan ik Fordje zijn paspoort gaan halen ......of deelnemen aan de MAK Historic

jan
Reply With Quote
Old 20-06-2003, 14:11
joost joost is offline
De Paddock Regular

In 1978, ik was net geen 5 jaar, ging ik , met mijn ondertussen overleden 'papa' naar mijn eerste autowedstrijd; de EG Trophy in Zolder.
Aan de hand van mijn vader heb ik toen genoten van BMW's, Capris en Skodas...Ongeveer 25 jaar later loop ik nog altijd met plezier in Zolder rond en ik hoop dat ik ooit hetzelfde zal kunnen doen als mijn vader destijds. Daarom, Zolder, nog vele jaren en alvast tot zondag.

ps. dit is mijn 600ste...en ik zal mijn autootje op de binnenparking kunnen zetten.
Reply With Quote
Old 20-06-2003, 16:06
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by joost

ps. dit is mijn 600ste...en ik zal mijn autootje op de binnenparking kunnen zetten.
Waarvan 590 met onzin, maar ja, dat is hier
Reply With Quote
Old 20-06-2003, 19:19
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Terlaemen Zolder proficiat met jullie 40 jarig bestaan
Van die 40 heb ik er bijna (in september) 27 jaar doorgebracht als baankommissaris en ik ga er nog altijd graag naartoe.
Je moet een beetje zot zijn om het zolang vol te houden tussen als die gekken.
Ik hoop dan ook nog vele jaren van autosport te kunnen genieten op ons Limburgs circuitje.
pompierke
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules