![]() |
|
|
|||
|
|||
Sennake mogen we ook weten die dat op de laatste foto langst je is? Ik heb zo'n idee maar ben niet zeker.
|
|
||||
|
||||
Zeg Thomaske, ken uwe BV wereld he
![]() Zegt de naam "Brunhilde Verhenne" je niks? |
|
||||
|
||||
Ik hoop allezins da ge u geamuseerd hebt de zondag. Nu ben ik toch is benieuwd om ons bezig te zien op TV
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Dan had ik het toch juist dat het Brunnilde was maar kon ook altijd oiemand anders zijn hé. Zeker ken ik mijn BV wereld want ik herkende de zondag direct Nicky van Temptation Island op 't circuit en niemand anders had het direct door dat zij het was dus...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Dat is hetzelfde als in die mop met de Jef en de paus lol! |
|
||||
|
||||
Sennake,
Ik zou die "BV" naast je toch ook niet gekend hebben hoor! Maar da's zoals HJ Stuck bij de Paddock op de foto : een heel deel hier zouden gevraagd hebben wie die man bij ons op de foto was denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Allezins, 'k zijn benieuwd voor verborgen verleiders te zien ![]() |
|
||||
|
||||
Eventjes off topic, maar is Olivier de Rijke soms verdwaald in de Belcar paddock? Hij zit daar constant met een quad op en af te rijden ... iemand enig idee waarom? (en sorry als deze vraag reeds gesteld was, en als iemand er al een antwoord op heeft gegeven)
|
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis reed Olivier Bertels mee in een Promotie Cup afgelopen weekend. Olivier is trouwens reeds langer actief in de autosport, namelijk in de VW Fun Cup.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gelieve een beetje on topic te blijven mannen...
|
||||
|
||||
volgende week woensdag staat uitzonderlijk geprogrammeerd als tv avond
![]() super initiatief Frank en alle anderen!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Reed inderdaad op in blauwe Clio
|
![]() |