![]() |
|
|
||||
|
||||
die van Twisted is inderdaad super
een collega van mijn broer gaat de helm spuiten, geen idee wie het is eigenlijk ik heb, vermoed ik, alle designs binnen gekregen, dank daarvoor maar laat ze maar komen, dit weekend kan ik ons vader al een eerste keuze laten maken, maar laat alles maar komen, meer voostellen per persoon zijn uiteraard mogelijk mijn broer wil zijn helm ook laten spuiten dus eigenlijk kan ik twee cozitjes weggeven ....
|
||||
|
||||
de keuze wordt sowieso moeilijk maar laat dit u niet tegenhouden om nog enkele nieuwe tekeningen door te sturen
DEADLINE DONDERDAG 8 APRIL 20u00, dan laat ik op tijd weten of je gewonnen hebt of niet en kan je devolgende dag nog een attest bij de dokter gaan halen met de melding dat je mag meerijden en dus geen hartziektes ed hebt!
|
||||
|
||||
Kunt ge als de wedstrijd over is een de ontwerpen posten?
Kvind da altijd wel ferm hoe mensen (lees:kunstenaars) zo'n mooie dingen kunnen ontwerpen en uiteindelijk spuiten !! |
|
||||
|
||||
zal ik doen twisted
we gaan er de 2 mooiste uitkiezen en dan naar eigen wensen nog kleine aanpassingen doen vooraleer te spuiten het begint wel moeilijk te worden, maar mijn vader en broer beslissen morgenavond!
|
|||
|
|||
Wil ook wel eens zien wat onze paddock kunstenaars er van gebakken hebben
|
|
||||
|
||||
jullie hebben nog één dag tijd om mijn mailbox te bestormen
keep it simpel ik heb al gemerkt dat een echt design moeilijk zal worden maar als het ons aanstaat en we kunnen er op voortbouwen is het voldoende om te winnen morgenavond weet u meer de winnaars krijgen een mail uiteraard,evt ook een pm'ke, zodat ze het zeker op tijd weten en nog naar de dokter kunnen voor het attest ciao
|
||||
|
||||
Deadline is verstreken ...
De winnaars zijn bekend ... door het wegvallen van een copiloot van de sponsor kan ik een zitje meer weggeven en dus kennen we voor dit weekend drie gelukkige paddockers 1. Didier Dexters aka Supra 2. Mike Meulemans (geen idee of dit een paddock member is eigenlijk, maar dat maakt voor mij niet uit) 3. Mathias G aka X-Treme Racer deze drie heren worden zondag om 12uur verwacht in de box van Perdieus Motorsport in Francorchamps! Het is één van de 24uren boxen, maar dewelke weet ik nog niet precies Alleszins proficiat aan de gelukkigen De designs komen nog online, gene stress ![]() De heren zijn op de hoogte gebracht via een mailtje, indien ze dit niet gekregen hebben kunnen ze nog altijd met mij contact opnemen op 0496/936.944. Tot zondag heren ... ook aan de andere paddockers die langskomen uiteraard! Nog even wat info: Wij rijden met 2 auto's mee dit weekend, de 32 en 332 (bi). De piloten op de 32 zijn de zonen gebroeders perdieus, met name Pieter en Maarten. Op de biplace vinden we ervaren rot en vader Marc Perdieus, bijgestaan door Pierrot Decroos, ex GDC, nu BTCS (Golf) en TC rijder (in megane). Beide wagens zijn optimaal geprepareerd, de 32 heeft een nieuwe motor die op vrijdag wordt ingereden, en hopelijk tegen zaterdag of desnoods zondag optimaal presteert. De 332 heeft een grondige check-up gekregen, en staat perfekt geprepareerd om wederom het podium te betreden bij de derde maal dat hij wordt ingezet door Perdieus Motorsport! Iedereen welkom zondag in Francorchamps, de race begint om 15u en eindigt om 21u, benieuwd of het dan al donker is in Francorchamps !!! Groeten en hopelijk tot zondag Maarten Perdieus Perdieus Motorsport VW Fun Cup 32&332
|
|||
|
|||
Proficiat jongens en amuseer jullie de zondag maar.
@ Maarten; Hartelijk dank dat je zo'n dingen wilt doen voor de paddockers |
|
||||
|
||||
Den X-treme is er ook weer bij ze !!
Proficiat he m8 |
|
|||
|
|||
![]()
Thanks Twisted!
Maar vooral bedankt Perdieus Motorsport !!! ![]() Per toeval moet ik die dag daar toch al sowieso zijn, dus dat komt goed uit ![]() Nog is bedankt voor de schone geste he mensen!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Joepie !!!!!! ik ben er dus ook bij.
![]() ![]() @Maarten: ik moet nog ff vanalles regelen met men ouders en als dat voorbij is dan laat ik je zo snel mogelijk weten om hoe laat ik kan komen enz... En voor ik het zou vergeten, hoe zit da met den inkom? Kun je dat toevallig regelen dat wij via de achterdeur for free binne kunne ![]() ![]() Kan er iemand duidelijk uitleggen hoe ik er just geraak, want ik ben er al een keer geweest tijdens de 24uren vorige jaar, maar we hadden wel nogal moeite om het circuit te vinden, en ik kan me ook nie goe voorstellen hoe je daar just in de paddock geraakt, of toen zag er dat toch onmogelijk uit @ Perdieus Motorsport (int algemeen): BEDANKT é !!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Mickey Last edited by Mickey; 09-04-2004 at 18:40. |
|
||||
|
||||
Merci Perdieus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal er zeker zijn 1000 maal dank
|
||||
|
||||
En hoe is het geweest??
|
|
||||
|
||||
Ik vond het alleszins heel leuk !!!
![]() ![]() ![]() maar het mocht van mij gerust meer dan een half uurtje zijn ![]()
|
|