![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik spreek even in naam van ons team, voor ons is de Nurnburgring is leuke ervaring maar een grote kost. 30 mensen naar ginder brengen, laten slapen, enz... brengt een hoop extra kosten met zich mee.
Het feit dat je daar eens kunnen rijden hebt maakt het alles wat aangenamer, meer reken toch maar 3500 euro extra als je daar met al je hebben en houden naartoe wil. Qua sponsoring kan je zeer weinig doen, geen loge, geen box, we zien wel, het is voor ons ook de eerste keer. Geef mij maar Zolder, lekker dicht bij huis als je iets vergeten bent ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Groetjes, Belle |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Dus voor rookies: veel kijken ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Vele teams zijn geen vragende partij voor nog een extra race, laat staan een buitenlandse race. Wat denken jullie van 6 races: 4 in België en 2 in het buitenland?
|
|
|||
|
|||
Tof filmke jammer dat de onboard beelden maar uit één wagen komen.
|
|
||||
|
||||
idd, ik heb er ook van genoten
die DSC is precies ook niet onaardig van niveau vergelijkbaar met belcar of vergis ik mij daar?
|
||||
|
||||
Oeh, Perrie: zware fout
![]() DSC vergelijkbaar met Belcar: hoe kom je erbij? We zullen het maar wijten aan de examens die eraan komen zeker ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
maar wat de diversifiteit betreft is dit toch ook wel in orde ik meen toch viper, marcossen a volonté, bmw's, porsches, lotus, pagani? ... gezien te hebben
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Idd, het nivo is op een jaar tijd goed gestegen. Maar Belcar is het nog lang niet, het is wel op dit moment de beste klasse in Nederland. Back to Belcar
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik vind 7 wedstrijden misschien wat weinig. Maar voor een endurance kampioenschap mag je er ook niet heel veel meer doen. 4x zolder, 2x Spa, en 1x Nurburgring dit jaar. Ik had liever meer Spa én minder Zolder. maarja, je kan er nu eenmaal niet rond dat de Belcar in hoofdzaak een Vlaams wereldje is.
Een 24h race voor een kampioenschap als Belcar, daar heb ik me al dikwijls de vraag bijgesteld... Maar tevens is zo'n 24h van levensbelang voor elk Vlaams team. Voor sponsering is er niets beter dan 3 dagen mensen kunnen ontvangen. Een zolder race opofferen voor een extra buitenlandse trip zou, ik persoonlijk wel toffer vinden maar de sponsers zullen er wel anders over denken... En nog een ding : ze moeten bij Belcar is leren rekening houden met de arme student ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Die 7 zijn dus idd wel weinig maar ja, ik denk dat de teams nu al moeten zwoegen om alle centen bij elkaar te krijgen. Het moet ook financieel mogelijk zijn voor hen... Trouwens, toen ik dit weekend zag hoeveel data er op de Engelse GT-kalender staan, amai, moest zoiets hier kunnen, da zou wel fantastisch zijn... Maar ik ken de Engelse GT-racerij niet goed genoeg om erover te oordelen eigenlijk... Volgens mij zitten hier wel kenners, ben er vast en zeker van! ![]() Groetjes, Belle |
|
|||
|
|||
Ik heb tot nu toe alle Belcar wedstrijden in het buitenland bezocht en ik heb de indruk dat het er op deze wedstrijden steeds iets losser aan toe gaat. Het doet me een beetje denken aan vakantie. "Belcar op vakantie".
Steeds moeten we echter vaststellen dat niet alle teams deelnemen aan de buitenlandse wedstrijden. Vermoedelijk heeft dit te maken met wat reeds hiervoor werd aangehaald €€€€€€€'s. Hopelijk is het dit jaar anders en mogen we ALLE teams begroeten op de Ring. Ik acht het dan ook volledig uitgesloten dat de organisatie, zoals hiervoor werd gevraagd/geschreven, tweemaal per seizoen naar het buitenland zou gaan. Zijn er al teams gekend die NIET zullen deelnemen op de Ring of is dit nog te vroeg ???? C U |
|
||||
|
||||
BRI als ik mij niet vergis?
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |