De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-05-2004, 01:53
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Ik spreek even in naam van ons team, voor ons is de Nurnburgring is leuke ervaring maar een grote kost. 30 mensen naar ginder brengen, laten slapen, enz... brengt een hoop extra kosten met zich mee.
Het feit dat je daar eens kunnen rijden hebt maakt het alles wat aangenamer, meer reken toch maar 3500 euro extra als je daar met al je hebben en houden naartoe wil.
Qua sponsoring kan je zeer weinig doen, geen loge, geen box, we zien wel, het is voor ons ook de eerste keer.

Geef mij maar Zolder, lekker dicht bij huis als je iets vergeten bent
Reply With Quote
Old 11-05-2004, 07:42
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Het feit dat je daar eens kunnen rijden hebt maakt het alles wat aangenamer, meer reken toch maar 3500 euro extra als je daar met al je hebben en houden naartoe wil.
Amai zeg, dat kan al tellen! Ja, dat zijn natuurlijk zaken waar je als supporter niet snel zult bij stilstaan! Maar ik kan me wel voorstellen dat zo'n "verhuis" al snel kan oplopen qua kosten...

Groetjes,
Belle

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 11-05-2004, 08:42
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Driesco
Ik spreek even in naam van ons team, voor ons is de Nurnburgring is leuke ervaring maar een grote kost. 30 mensen naar ginder brengen, laten slapen, enz... brengt een hoop extra kosten met zich mee.
Qua sponsoring kan je zeer weinig doen, geen loge, geen box, we zien wel, het is voor ons ook de eerste keer.

Geef mij maar Zolder, lekker dicht bij huis als je iets vergeten bent
Inderdaad, dat is inderdaad een serieuse meerkost. Driesco bevestigt hier mijn hypothese. Vooral voor de 'kleinere' teams is dat financieel een harde dobber.
Reply With Quote
Old 11-05-2004, 22:07
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by raceboy
Bwa erg saai circuit hoor. of Mogen ze dit jaar wel op het Gp circuit rijden?
De Dutch Super Car Challenge mocht afgelopen weekend wel op het GP circuit rijden tijdens een GTP weekend. Mooi filmpje met veel onboard beelden is via deze link te downloaden

Dus voor rookies: veel kijken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-05-2004, 22:16
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Vele teams zijn geen vragende partij voor nog een extra race, laat staan een buitenlandse race. Wat denken jullie van 6 races: 4 in België en 2 in het buitenland?
Reply With Quote
Old 11-05-2004, 22:22
Ruben Ruben is offline
De Paddock Rookie

Tof filmke jammer dat de onboard beelden maar uit één wagen komen.
Reply With Quote
Old 11-05-2004, 22:53
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

idd, ik heb er ook van genoten

die DSC is precies ook niet onaardig van niveau
vergelijkbaar met belcar of vergis ik mij daar?
Old 11-05-2004, 23:01
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Oeh, Perrie: zware fout

DSC vergelijkbaar met Belcar: hoe kom je erbij? We zullen het maar wijten aan de examens die eraan komen zeker
Reply With Quote
Old 11-05-2004, 23:06
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Oeh, Perrie: zware fout

DSC vergelijkbaar met Belcar: hoe kom je erbij? We zullen het maar wijten aan de examens die eraan komen zeker
qua niveau weet ik het niet, qua tijden ook niet ...

maar wat de diversifiteit betreft is dit toch ook wel in orde
ik meen toch viper, marcossen a volonté, bmw's, porsches, lotus, pagani? ... gezien te hebben
Old 11-05-2004, 23:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Maarten
qua niveau weet ik het niet, qua tijden ook niet ...

maar wat de diversifiteit betreft is dit toch ook wel in orde
ik meen toch viper, marcossen a volonté, bmw's, porsches, lotus, pagani? ... gezien te hebben
Pagani Volgens mij heb je een bril nodig Zal wel de Mosler zijn.........

Idd, het nivo is op een jaar tijd goed gestegen. Maar Belcar is het nog lang niet, het is wel op dit moment de beste klasse in Nederland.

Back to Belcar
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 12-05-2004, 00:17
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Ik vind 7 wedstrijden misschien wat weinig. Maar voor een endurance kampioenschap mag je er ook niet heel veel meer doen. 4x zolder, 2x Spa, en 1x Nurburgring dit jaar. Ik had liever meer Spa én minder Zolder. maarja, je kan er nu eenmaal niet rond dat de Belcar in hoofdzaak een Vlaams wereldje is.

Een 24h race voor een kampioenschap als Belcar, daar heb ik me al dikwijls de vraag bijgesteld... Maar tevens is zo'n 24h van levensbelang voor elk Vlaams team. Voor sponsering is er niets beter dan 3 dagen mensen kunnen ontvangen.

Een zolder race opofferen voor een extra buitenlandse trip zou, ik persoonlijk wel toffer vinden maar de sponsers zullen er wel anders over denken...

En nog een ding : ze moeten bij Belcar is leren rekening houden met de arme student in Juni/begin Juli 2 races houden...
Reply With Quote
Old 12-05-2004, 00:28
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Ik vind 7 wedstrijden misschien wat weinig. Maar voor een endurance kampioenschap mag je er ook niet heel veel meer doen. 4x zolder, 2x Spa, en 1x Nurburgring dit jaar. Ik had liever meer Spa én minder Zolder. maarja, je kan er nu eenmaal niet rond dat de Belcar in hoofdzaak een Vlaams wereldje is.
Ik vind dus ook 7 wedstrijden te weinig. En ik vind nu net dat er meer races moeten zijn in Zolder! Ik weet het niet maar ik vind het daar precies gezelliger vertoefen, maar dat is natuurlijk persoonlijke keuze...

Die 7 zijn dus idd wel weinig maar ja, ik denk dat de teams nu al moeten zwoegen om alle centen bij elkaar te krijgen. Het moet ook financieel mogelijk zijn voor hen...

Trouwens, toen ik dit weekend zag hoeveel data er op de Engelse GT-kalender staan, amai, moest zoiets hier kunnen, da zou wel fantastisch zijn... Maar ik ken de Engelse GT-racerij niet goed genoeg om erover te oordelen eigenlijk... Volgens mij zitten hier wel kenners, ben er vast en zeker van!

Groetjes,
Belle

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 12-05-2004, 01:18
Pascal Pascal is offline
A4993

Ik heb tot nu toe alle Belcar wedstrijden in het buitenland bezocht en ik heb de indruk dat het er op deze wedstrijden steeds iets losser aan toe gaat. Het doet me een beetje denken aan vakantie. "Belcar op vakantie".

Steeds moeten we echter vaststellen dat niet alle teams deelnemen aan de buitenlandse wedstrijden. Vermoedelijk heeft dit te maken met wat reeds hiervoor werd aangehaald €€€€€€€'s. Hopelijk is het dit jaar anders en mogen we ALLE teams begroeten op de Ring.

Ik acht het dan ook volledig uitgesloten dat de organisatie, zoals hiervoor werd gevraagd/geschreven, tweemaal per seizoen naar het buitenland zou gaan.

Zijn er al teams gekend die NIET zullen deelnemen op de Ring of is dit nog te vroeg ????

C U
Reply With Quote
Old 12-05-2004, 09:48
pipo's Avatar
pipo pipo is offline
De Paddock Rookie

BRI als ik mij niet vergis?
Reply With Quote
Old 12-05-2004, 09:52
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by pipo
BRI als ik mij niet vergis?
U vergist zich, wij gaan naar de Ring om te winnen maar rijden niet in Francorchamps
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules