|
|
||||
|
||||
Quote:
flash? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
heeeeeeeeeeeeeeeeelllp
jomor dudes ge moogt nie zo dikwijls posten.
ulle female volk kan nie volgen,ik heb der nog geen honderd, dus wachte he nu ik zal mijn best doen nieuwe posts te vinden, mor ik weet nooit wa schrijven op die forums, ik kan alleen spammen zoals ge al wel zult gezien hebben greetz de female |
|
||||
|
||||
Re: heeeeeeeeeeeeeeeeelllp
Quote:
ge kutn beginnen dees weekend dermee, de GP van Monaco! |
|
|||
|
|||
GAAT DA NU IS STOPPE ME TE KAKKE OP MENNE KOP???
OF ER KOMEN PITSTOESTNADNEN! mijn sign is prachtig omda Yannick het gemaakt heeft zeker Hakki????? |
|
||||
|
||||
Quote:
Anders even meedelen dat ge op #paddock reeds geband zijt, hier is dat heel goed mogelijk om dat ook te doen eh. Men kan namelijk bannen op dit forum ! Bangelijk hé ?
|
|||
|
|||
wie heeft me geband op #paddock,?
Ik had toen toch niks gedaan? KLootzak wie het was! |
|
||||
|
||||
Die klootzak ben IK.
Moet je een reden hebben ? Wel...bijvoorbeeld die énorm 'grappige' verduidelijking van mijn nickname aan Hakki, wat NATUURLIJK (wat anders) weer een 'grapje' was. Achteraf vroegen en Sennake en ik me trouwens af hoe je aan zo'n goede Engelse vertaling kwam, aangezien uw gebrekkige talenkennis. Ook bijvoorbeeld het feit dat er meerderen waren die je direct die ban zouden gunnen. Met all respect, maar op uw positie zou ik me eventjes intomen en 'bezinnen' met wat je bezig bent. Want zo val je niet in de gunst van de admins hier, dit maakt het alleen maar erger.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
heel cool Finish...
Tegen een grapke kan ier NIEMAND!!! Alleen zo van die grapkes da ni overn e peresoon gan ma me mij lache doede wel e eel de paddock, tof zou ik zegge... en doe tegen vanavond godverdomme die ban weg en ook die van yannick, zonder ons is de paddock DOOD |
|
||||
|
||||
Ik voel mij nu officieel beledigd!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De fles is voor u precies altijd halfvol hé Sennake
|
||||
|
||||
ROFl Sennake
|
|
||||
|
||||
Zo ben ik eh Tibo, je zal me wel leren kennen op onze volgende meeting :-)
Schol! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|